Kurt Lekanger Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ny betaversjon kan lastes ned allerede nå.iOS 7 klar 5. september Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Skal bli spennende å se hvordan denne oppdateringen her går ut over en allerede krisedårlig batteritid, som bare har falt og falt etter hver bidige pisseoppdatering. Endret 17. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sannsynligvis blir det en beta 7 og, siden beta 6 ble sluppet i all hast for å gjøre enkelte små feilrettinger. Tror vi vil se b7, og så GM to uker senere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Skal bli spennende å se hvordan denne oppdateringen her går ut over en allerede krisedårlig batteritid, som bare har falt og falt etter hver bidige pisseoppdatering. Batteritiden på min iPhone 5 er bedre nå med iOS 7 beta 5 enn den var da jeg hadde iOS 6, og jeg har hørt mange andre si det samme. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 DET er ihvertfall betryggende å høre Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Batteritiden har blitt bedre i fra beta 1 som var forferdelig for min del. Men er omtrent som den var på ios 6 for min del. Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hva synest dere som allerede har IOS 7.... Er dette er merkbar fremgang for IOS ? Eller snakker vi kun om små fremskritt som fra IOS 5 til IOS 6 ? Lenke til kommentar
jompis007 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 er dette mulig for IPod Nano 6th gen? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hva synest dere som allerede har IOS 7.... Er dette er merkbar fremgang for IOS ? Eller snakker vi kun om små fremskritt som fra IOS 5 til IOS 6 ? Det er hovedsakelig controll-senter og utseende som er forandret. Jeg var litt lei iOS, men når jeg oppgraderte til 7 så ble det som et nytt friskt pust, så jeg kan holde ut enda lenger Det er så og si det samme, men absolut alt ser annerledes, og bedre ut. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det er noe helt ekstraordinært som har skjedd i denne tråden. Shhhh, can you hear it? Det er som å sitte på en strand på en strålende dag uten en eneste skrikerunge i mils rekkevidde 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Skjønner ikke hva slags opplevelser dere andre har, men jeg har knallbra batteritid på min iPhone 5. Har testet de fleste telefoner på markedet og har aldri opplevd bedre batteritid på noen av toppmodellene fra hverken Samsung, Sony eller HTC. SÅ jeg håper iOS7 gir meg akkurat samme batteritid som iOS6 har gjort. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Selv opplever jeg ingen forskjell med beta6. Opplever fremdeles noen små feil i menyen. En ting til: Jeg har ingen utviklerkonto, men har alikevell fått installere iOS7 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hva synest dere som allerede har IOS 7.... Er dette er merkbar fremgang for IOS ? Eller snakker vi kun om små fremskritt som fra IOS 5 til IOS 6 ? Kan du ikke selv teste? iOS7 er lett å skaffe.Selv savner jeg ikke 5 eller 6. Er meget fornøyd med 7, selv om jeg opplever noen mindre feil med betaen. Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kan du ikke selv teste? iOS7 er lett å skaffe. Selv savner jeg ikke 5 eller 6. Er meget fornøyd med 7, selv om jeg opplever noen mindre feil med betaen. Hvordan ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg