maori Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei! Har bestillt meg nyeste samsung 65" 3d led tven. Bestillte og med lydplanke. Å med den tvbenken vi har etc mp tven på veggen. Så kan noen finne et veggfeste til meg ? Finner ingen som er til akkurat den tven. På samsung sine sider fannt eg veggfeste men det var til 2010 å 2011 modell. Maks last 50 kg. Kan selvdølgelig hende det er samme punkt å slikt så eg kan bruke den. Men iom det ikke står det er til helt nyeste modellen så blir eg fort i tvil. Vil ikke det skal bygge så utrulig langt ut. Å det bør vere solide greier. På forhånd takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tenkte å bruke dette selv for å henge opp min 65" på 63 kg. Vogels har solide fester. Har du ingen Hifi-Klubben rundt deg, så skal det også være mulig for Expert og Elkjøp å skaffe dette. Lenke til kommentar
maori Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Ser solid ut ja. Men det er ingen vippefunksjon på denne? Siden den bygger helt inntil veggen er det ganske greit att man kan få den et lite hakk ut om man skal komme til bak for å sette i hdmi ellet noe annet. Kan hende det er men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå