Boralis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg har vært med på det og denne posten har sporet helt av.Det er en som lurer på om oppsettet er lurt eller ikke her.... :o Enig med deg, men jeg var vel den første som ga han svar på det :wink: så vi får vel skjerpe oss litt og holde oss til topic heretter Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Når du først skal ha deg såpass bra system ville jeg slengt inn 250kr ekstra og gått for en 2.6GHz P4. P4 2.4Ghz skal vist være en bedre klokker Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 OK la oss si det på en annen måte siden det er snakk om ytelse/pris P4 2,4 koster ca 1800.- denne klokker du glatt til 3,2 kjører selv en på 3,5 En xp som nesten klarer å mestre det erxp 3200+ denne koster 3460.-. Altså du får bedre ytelse med en 2,4 og sparer 1660 kr. HOHOHOHO! Begynn å grin lenge! Glemt at amd også kan klokkes eller? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 OK la oss si det på en annen måte siden det er snakk om ytelse/pris P4 2,4 koster ca 1800.- denne klokker du glatt til 3,2 kjører selv en på 3,5 En xp som nesten klarer å mestre det erxp 3200+ denne koster 3460.-. Altså du får bedre ytelse med en 2,4 og sparer 1660 kr. HOHOHOHO! Begynn å grin lenge! Glemt at amd også kan klokkes eller? Nei har ikke glemt det,men tilfeldigvis er jeg eier av begge systemer og vet nøyaktg hva du han klokke begge til. En xp 2500+ kan du klare om du er heldig til å kjøre på ca 2500 en P4 2,4 kjører jeg på 3,5 og jo jeg har testet dem opp mot hverander og vet hva de yter , i tillegg om du kjøper en xp 3200+ så er det den dårligste av alle xpèr når det gjelder klokking. Dette er fakta ikke noe jeg tar ut av løse luften. Har du testet tilsvarende før du begynte å le :wink: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Da har du nok glemt at AMD sine mhz er litt raskere enn Intel sine! Syns forresten du har oppført deg litt idiotisk i denne tråden sammenlignet med Jazzcat... Trenger vel ikke å argumentere det håper jeg? Du bør be om unnskyldning til han/henne, syns jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Da har du nok glemt at AMD sine mhz er litt raskere enn Intel sine! Syns forresten du har oppført deg litt idiotisk i denne tråden sammenlignet med Jazzcat... Trenger vel ikke å argumentere det håper jeg? Du bør be om unnskyldning til han/henne, syns jeg Vel , at noen fyrer seg opp fordi de mente at jeg så på amd som en folkevogn blir deres prob og etter som jeg ser det så var det han som dro igang trakaseringen etter dette, jeg er ikke typen som sitter på gjerdet å tar imot hva som helst. En annen sak er at vi begge gikk for langt, det er udiskutabelt og det kan jeg beklage . Har aldri vert redd for å blåse ut ei heller å beklage det. PS: som du ser så har jeg begge systemer og testet dem opp mot hverandre da har jeg vel fått med hastigheten på begge og ikke glemt noe :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå