Hobsten Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Oppgraderte nett pcen til GTX 780, i5 4670k, Asus Z87-Pro, Samsung SSD 840 Pro, Asus Essence STX på en 750 watt psu. Har kjørt CDen til hovedkortet og lasta ned drivere til skjermkortet. PCen starter og avslutter relativt raskt, men klikker av og til i kontroll panel og det er mange programmer eg må kjøre som administrator for å åpne. Ligger på rundt 70-90 fps i WoW med full settings. En kompis av meg har GTX 760 og ligger på rundt 120 fps. Edit: Dropper av og til ned til 20-30 FPS i byer.. Endret 16. august 2013 av Hobsten Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Du har koblet skjermen på hovedkortet! Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Du har koblet skjermen på hovedkortet! Nei såpass har eg klart at eg har kobla skjermene til skjermkortet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vel, det utenom drivere er den eneste forklaringen jeg kan finne! Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Får maskinen din avkjølt seg godt nok? Om den blir for varm vil jo komponentene som oftest throttle seg ned for å unngå overoppheting. Ta en kikk med Speedfan under load (spill) og idle. Kan også være verdt å la PC stå en time og kjøle seg helt ned, for så å starte den og øyeblikkelig hoppe inn i Sabertooth'ens BIOS og finne PC-Health fanen, med temperaturene. Se om de stiger fort og høyt. Om du har en nyinstallasjon av Windows, last ned og installér DirectX og Visual C++ Redist. Har du Windows 8 kan du også skaffe deg tidligere versjoner av .NET Framework (egentlig alt fra 4.5 og nedover) for å maksimere programvarekompabilitet mot eldre software. Endret 17. august 2013 av Zhylo Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Får maskinen din avkjølt seg godt nok? Om den blir for varm vil jo komponentene som oftest throttle seg ned for å unngå overoppheting. Ta en kikk med Speedfan under load (spill) og idle. Om du har en nyinstallasjon av Windows, last ned og installér DirectX og Visual C++ Redist. Har du Windows 8 kan Speedfan i WoW med alt på ultra http://i.imgur.com/IgxBnKR.jpg . Kom opp på 55C på det høgaste på GPU. Speedfan på idle uten nokken spess åpent http://i.imgur.com/vWR9lru.png . Installerte DirectX gjennom EVGA CDen som følgte med GTX 780. Visual C++ Redist 2013 lasta eg nettopp ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå