medlem-124997 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvordan gikk det egentlig her? Er du fortsatt sammen med dama? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 ALDRI tilgi utroskap... "fylla har skylda" er ikke en unnskylding heller.tilga utroskap for noen år siden og etter det var den verse tiden jeg noengang har hatt i et forhold. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Alle ligger med noen over en lang nok tidslinje. Det er bare å tilgi. Bra naiv den som dumper noen for slikt og tro man skal finne noen som ikke gjør det. De som sier de aldri er utro har ikke fått et godt nok tilbud ennå. En gjennomsnittlig dame får flere titalls tilbud om samleier hver uke. Det er bare å glemme at damer aldri ligger med noen hvis tilbudene blir gode nok. Selv om de avslår de fleste tilbudene, avslår de ikke alle. Dersom man tilfredsstiller dama i senga er det mindre sjanse for at hun takker ja til tilbud fra andre. Dersom hun har seg med andre er det langt på vei din egen feil. Endret 24. august 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Dørhåndtak Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 BadCat: Jeg ville ihvertfall aldri tilgitt, og synes det er utrolig hvor mye du bagatelliserer den type handlinger. Jeg har avstått tilbud fra attraktive damer flere ganger da jeg har vært i forhold, og aldri vurdert noe annet. Hvorfor skal man ikke kunne forvente seg det samme tilbake av damer når de er i forhold? Om den andre parten er utro, vil man alltid være i tvil, og ikke kunne stole på personen. Å leve med det vil være et h****tte, og da er det mye bedre å komme seg bort og finne en som man faktisk kan stole på. (ikke at de vokser på trær) 1 Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg er fortsatt sammen med dama, grunnen til det er at hun kom opp med en løsning, par-terapi. det at man har en nøytral tredje part som ikke tar parti med noen, men som bare er "ordsrtyrer" er effektivt. da får man sagt det det man mener. Men en ting er klart, jeg kommer aldri til å godta utroskap igjen, det å gå ned 10 kg er ikke verdt det.Mitt tips: gjør h*n klar over at du har null toleranse for utroskap, hvis det skjer... pakk sakene dine å gå, ikke hør på unnskyldningene h*n har for det kan få deg til å "få fortåelse". ikke gå, LØP og slett personen fra face imens du løper! 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Synes det er veldig imponerende at du fortsatt prøver. Du er helt klart en veldig bra fyr. Pass på så du ikke blir tøffel! Forhåpentligvis har hun lært leksa si og kommer aldri til å gjøre noe sånt igjen. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Det beste jeg kan anbefale deg, om du ikke vil gjøre det slutt akkurat nå - er å ta en liten pause fra henne. Ikke nødvendigvis forholdet, men hverandre. Prøv å gå uten henne en stund, lev litt uten henne. Heng med kompiser, gjør ting du synes er artig. Somregel når en part tilgir en annen for utroskap, er det fordi man er redd for å være alene, og det å gi slipp på tryggheten et forhold kan gi. EDIT: Så først nå at TS allerede har svart igjen.. Jaja! Endret 1. oktober 2013 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå