elektrolars Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hei, trenger litt hjelp med hjemmenettverk. Jeg har nett fra Get koblet til en (billig) trådløs Netgear router, hvor en av portene går til en D-link Powerline (AV 500). Mottakeren for Powerline'en står på et eget rom hvor "hoved-PC'en" står. Jeg ønsker å koble på mer på dette rommet, som for eksempel NAS. Er det mulig for meg å kjøpe en billig switch, for eksempel denne - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777031#extra - og koble til både PC og NAS? Eller forklart på en annen måte: Get-boks --> trådløs router/switch --> powerline --> switch --> PC og NAS? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Jepp, så mange switcher du vil , AP også på de igjen for å lage wifi-soner for de som ønsker det.Bare ikke sett på noen ny router.(må isåfall disable routing) Det er for eks kabelbesparende å trekke en kabel til tvbenken og switche den til alle enhetene VS 37 ledninger til hovedswitchen. Endret 16. august 2013 av War Lenke til kommentar
elektrolars Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Flott, tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå