TheNarsissist Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ok, sånn er det. Vært sammen med dama i snart 2 måneder. Vi møttes gjennom "Reidar" som er bestekompisen min og "Inga" som er bestekompisen sin kjæreste og en vennine av kjæresten. Jeg og dama til Reidar har et godt forhold, vi pleier å henge litt sammen på senteret når Reidar tar over for meg på jobb osv. Dama har vist litt misnøye over at jeg henger med henne. Idag var Inga med meg etter jobb mens jeg klippet meg så gikk vi å handlet litt klær. Inga sendte snapchat av meg i frisørstolen til dama, ikke noe svar. Sendte også snap (vi kommuniserer faktisk MYE gjennom snapchat) ikke noe svar. Kommer hjem, hører ikke noe fra henne. Tilslutt. Hun: Er invitert på fest hos "Ragnar" i morgen, du er også invitert. Vil du være med? Meg: Ja, selvfølgelig bla bla bla osv. Hun: Men de har ikke invitert Reidar og Inga da. Meg: Jaja, sånn er det Hun: så du vil fortsatt være med? Meg: Jaja, selvfølgelig <3 Hun: Trodde det at Inga ikke er invitert var en dealbreaker jeg? Meg: Omg, kødder du? Hun: Nei Meg *Logger ut av face på ipad og tlf og logger inn på diskusjon.no* Er dette virkelig normalt? Hun har flere kompiser hun henger med enn jenter, nå chatter og skyper hun med en kompis av eksen sin uten at jeg bryr meg i det hele tatt, og bare jeg er med kjæresten til bestevennen min så blir hun sjalu. Wtf? Er dette vanlig, dette er mitt første skikkelige forhold i mitt 19 år lange liv og kjenner jeg blir irritert nå. Ellers så har vi det helt fantastisk sammen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvor vanlig eller uvanlig denne usikkerheten er blir vanskelig å definere, tatt i betraktning at tendensen til sjalusi er veldig individuell. Snakk med henne om saken ansikt til ansikt, spør henne hva hun tenker på og forklar henne veldig klart hvordan situasjonen er. Det kan hjelpe for henne å rett og slett bli fortalt at hun ikke har noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Fått masse svar på KG (Hvem hadde trodd det) Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Link da. Er alltid like underholdende å lese KG. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 KG? KvinneGuiden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=765761 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg