Gjest medlem-141789 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Denne videoen er ein kritikk mot feminismen, som eg fant på youtube i dag. Den er svært god og er verdt å få med seg, uansett om du så er ein del av denne ideologien, nøytral eller motstander. Den er 16 min lang, men likevel verd å få med seg. http://youtu.be/vp8tToFv-bA For å summere raskt opp spørsmålet som er stilt: Er årsaken til dagens feminisme ført fram av tradisjonen om å sette meir verdi i livet til ei kvinne? Er kvinnen så sett verdi i at dei både er blitt biologisk og psykologisk anlagt til å sette seg sjølv framfor andre og som igjen er årsaken til dagens feminisme? Desse videoane er faktisk tatt i bruk av ulike professorar i psykologi i følge denne videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=a9XDb0nxSO4&list=TLCqYC2W2u20E. Du må gjerne diskutere innholdet eller tema i seg sjølv. Endret 16. august 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Kan også hive inn her at det blir berre færre og færre menn som vil gifte seg, her i vesten i alle fall. Eg personlig vil aldri gifte meg fordi eg ærlig talt ikkje ser nokon grunn til å gifte meg. Kva er pointet? Før var vel tanken at giftemål skulle ta vare på barna i forholdet, men den tid er for lengst forbi. I dag skiller store deler seg. Faktisk er giftemål blitt ein tom statlig kontrakt som kun har ulemper. Du får f.eks. mindre pensjon og eventuelt viss du vil ha barn får dei mindre stipend osv. Og for å komme til poenget blir det mindre og mindre par også, menn vil ikkje lenger være i lag med kvinnene i par lenger. Kvifor skriver eg menn og ikkje kvinner? Jo, fordi det er mange fleir kvinner som vil det enn menn. For det er jo ærlig talt bedre å være enslig i dagens samfunn enn å være i lag med nokon, samtidig som at kvinnene er så bortskjemte at det er null point i å være i lag med dei personlig. Nå kan man jo ha samleie på byen kvar helg om man får napp. Samtidig har jo kvinnene enormt høge forventningar og. Det er blitt gjort forskningarbeid på dette og det viste seg at av 100 tilfeldige menn vil dei fleste undersøkelsar finne ut av kvinner synes nesten 3/4 er under gjennomsnittlig attraktive. Så vi går nok mot dyresamfunnet karer, der kvinnene parrar seg med 1/4 delen dei synes er skikkelige. Om så denne fysiske tiltrekninga er til det beste for kommande generasjonar får man diskutere. Dette kan igjen bli støtta av tall som viser at færre menn får barn og fleir kvinner. Er giftemålet ein gammal organiseringsmodell for å sikre at vi ikkje sklir mot eit meir dyreaktig samfunn? Kanskje. Og kanskje dette samtidig er årsaken til at dei riktige egenskapane er ført vidare og ikkje dei som kvinnene finner fysisk attraktive. Endret 16. august 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå