Braindawg Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 ironien er det at det første jeg gjør i setupen er å sette språk til engelsk. men jeg hadde jo heller ikke tenkt å kjøpe de nye konsollene med engang så... Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jo det har du, men iht. lovverket i det landet - som kan vere betre, like god eller dårlegare. Norsk reklamasjonsrett gjelder ikke for varer kjøpt i utlandet. Kjøper man en PC i utlandet som skulle ha en form for reklamasjonsrett som Norge har, så må man mest sannsynlig besøke butikken fysisk med varen (om den er kjøpt i butikk). Da er det like greit at man betaler noen kroner ekstra \ venter noen uker ekstra for det norske lovverket.. Ingen land har så god reklamasjonsrett som Norge Nuvel, England har 6 års reklamasjonsfrist så det er jo bare tull det du sier. Les mer om forbrukerrettigheter hos Forbruker Europa sine sider http://forbrukereuropa.no/no/handel/31-handel/handle-i-utlandet/etter-handel/53-etter-handel Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er Bluray enheten også sonefri med tanke på filmer? Kan jeg aldri tro da dette er noe filmindustrien er ganske nazi på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg