mandela Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei, lurer på om noen har erfaringer med dette kortet. Ser at 2 stk har skrevet kommentarer til dette kortet i prisguiden. Har nå bygd et tilnærmet lydløst micro-atx system (hadde Abit KT7A med et bråkete chipsett og en duron 900@1080mhz). Lurer i første omgang på muligheter for fsb overklokking da jeg ikke finner noen volt-regulering til cpu-core. Er det noen som har erfaring med dette? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-02-15 06:14 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-02-15 06:15 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-02-15 06:22 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 en ting til, jeg får ikke kyro2 kortet mitt til å kjøre AGPx4 (i følge sisoft sandra). Der står det at jeg har stilt inn på 2x. Skjønner ikke helt de innstillingene som er i biosen (AGP drive strenght P ctrl 0,1,2...e,f og AGP drive strenght N ctrl 0,1,2....e,f) Dessuten har jeg satt opp enable fastwrite i bios ,men sisoft sandra sier at den er disabled!! Hjelp!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå