hermosa Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg er ganske ny her inne, dermed ikke særlig kjent med de forskjellige funksjoner. Mitt "problem" er at jeg ikke får logget meg ut, så det kan se ut som jeg er bofast her . Jeg logget meg ut i går kveld, trodde jeg i alle fall, men er på i dag igjen. Dette har skjedd en del ganger. Det er ingen krise, men det hadde vært greit å vite hva det kan skyldes. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Og du har trykket på «Logg ut» oppe til høyre (hvis det er der på alle skins)? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Og du har trykket på «Logg ut» oppe til høyre (hvis det er der på alle skins)? Ja, det har jeg gjort. Jeg er medlem på flere andre fora også, men har aldri opplevd at jeg ikke får logget meg ut. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Måtte bare sjekke. Aldri godt å vite hva noen folk tror det vil si å logge ut. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Måtte bare sjekke. Aldri godt å vite hva noen folk tror det vil si å logge ut. Så uerfaren er jeg dog ikke. Har brukt diverse datamaskiner og pc-er, både i arbeid og privat, i hele mitt liv . Nå ja, nesten hele. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det er en ny bug etter forumoppdateringen. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Det er en ny bug etter forumoppdateringen. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva betyr det? Det vil si en programvarefeil etter onsdagens forumoppgradering som gjør at "logg ut"-knappen er korrupt. Admin er på saken. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Det vil si en programvarefeil etter onsdagens forumoppgradering som gjør at "logg ut"-knappen er korrupt. Admin er på saken. Takk for oppklaring:). Jeg er som jeg skrev ganske ny her, så jeg kjenner ikke til så mye hva som er skjedd. Vi får håpe de ansvarlige ordner opp i dette. I mellomtiden får jeg vel bare bo her Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Om du virkelig vil logge ut, kan du gjøre dette med å slette cookies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå