fårikketil! Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg har fått meg mobilt bredbånd fra telenor. Jeg installerte programvaren som kom med usb-en og de første par gangene kom jeg meg greit på nett. Men nå kommer ikke den boksen hvor jeg skal skrive inn pinkoden opp, og jeg kommer meg derfor ikke på nett. Sim-kortet passer ikke i min telefon så jeg kan heller ikke slå av pin-koden der. Er det noen som vet hva jeg på gjøre for å få skrevet inn PIN-koden? Kan ca ingenting om data, så må ha det inn med teskje;)tusen takk hvis du gidder å hjelpe! -blondie Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Prøv å legge inn programvaren herfra: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobiltbredband/ 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvis du kunne tatt skjermbilde av programmet, så kunne jeg prøvt å veilede deg. Enten med print-screen-knappen på tastaturet (evt. prt scr), eller med shift+prt scr (så får du bare det gjeldende vinduet). Så lagrer du dette bildet på pcen og legger det ut her. Lenke til kommentar
fårikketil! Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Så jeg må altså på nett for å få det fiksa? Det mobile nettverket er det eneste jeg har (skriver fra telefonen). Får prøve å legge inn programvaren fra linken på mandag. Skulle gjerne lagt ut bilde, men kommer altså ikke på nett med pcen, men takk for tilbudet:) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Så jeg må altså på nett for å få det fiksa? Det mobile nettverket er det eneste jeg har (skriver fra telefonen). Får prøve å legge inn programvaren fra linken på mandag. Skulle gjerne lagt ut bilde, men kommer altså ikke på nett med pcen, men takk for tilbudet:) Du kan vel dele mobilnettet fra telefonen til pcen? Lenke til kommentar
fårikketil! Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Kan jeg?! Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spørs hvilken telefon du har. Ligger vel i innstillingene under nettverk eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
fårikketil! Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Se der lærte jeg meg noe nytt! Funker nå. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå