Gå til innhold

får ikke skrevet inn PINkoden

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg mobilt bredbånd fra telenor. Jeg installerte programvaren som kom med usb-en og de første par gangene kom jeg meg greit på nett. Men nå kommer ikke den boksen hvor jeg skal skrive inn pinkoden opp, og jeg kommer meg derfor ikke på nett. Sim-kortet passer ikke i min telefon så jeg kan heller ikke slå av pin-koden der. Er det noen som vet hva jeg på gjøre for å få skrevet inn PIN-koden? Kan ca ingenting om data, så må ha det inn med teskje;)tusen takk hvis du gidder å hjelpe!

-blondie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg må altså på nett for å få det fiksa? Det mobile nettverket er det eneste jeg har (skriver fra telefonen). Får prøve å legge inn programvaren fra linken på mandag. Skulle gjerne lagt ut bilde, men kommer altså ikke på nett med pcen, men takk for tilbudet:)

Lenke til kommentar

Så jeg må altså på nett for å få det fiksa? Det mobile nettverket er det eneste jeg har (skriver fra telefonen). Får prøve å legge inn programvaren fra linken på mandag. Skulle gjerne lagt ut bilde, men kommer altså ikke på nett med pcen, men takk for tilbudet:)

Du kan vel dele mobilnettet fra telefonen til pcen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...