AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 hei lurer på om noen vet om noen nettsider hvor ein kan møta ei jenta??er 19 år,ser ikke bra ut men vil ha meg noen å pule no.spiller ingen rolle om hun er 50 eller 18.. Anonymous poster hash: d5080...09e Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvorfor søker du ikke ? Og hvorfor gjør du ikke som normale folk, og oppsøker folk på byen etc ? Du kommer ikke langt med å sitte hjemme å ruge forran pc`en å synes synd på deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 har litt sosial angst og er aldri på byen Anonymous poster hash: d5080...09e Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Damene vil heller ikke ha en gutt som ikke vil gå utenfor huset. Kom deg ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 drikking og fest er ikke for meg må da være andre moglegheite Anonymous poster hash: d5080...09e Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg mente ikke fest og drikking. Jeg mente ut av huset, og å treffe mennesker. Når du er så desperat at du sier det er greit med en 50 åring, så er det noe galt med deg. Men for all del, du kan sikkert leie mora mi hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 noe galt med meg?? ikke et uvanlig fenomen å like milfs såvidt meg bekjent. er vel heller deg det er noe galt med når du er villig til å leie ut mor di.. Anonymous poster hash: d5080...09e 8 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvorfor søker du ikke ? Og hvorfor gjør du ikke som normale folk, og oppsøker folk på byen etc ? Du kommer ikke langt med å sitte hjemme å ruge forran pc`en å synes synd på deg selv. Normale folk slit ikkje med sosial angst. Damene vil heller ikke ha en gutt som ikke vil gå utenfor huset. Kom deg ut. Damer vil heller ikkje ha nokon med sosial angst. Jeg mente ikke fest og drikking. Jeg mente ut av huset, og å treffe mennesker. Når du er så desperat at du sier det er greit med en 50 åring, så er det noe galt med deg. Men for all del, du kan sikkert leie mora mi hvis du ønsker det. Det er framleis ingen hjelp i å gå ut av huset når ein har sosial angst. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg får fullstendig nerver av byen, og treffer heller jenter på nett. Og joda, de er tidvis forholdsvis lekre. Største problemet akkurat nå er at det ikke finnes brukbare nettsider lenger, bortsett fra kanskje OkCupid. Hvis du ikke er stort over 20 kan Decate være verdt en kikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg