Gå til innhold

Problemer med nvidia surround portrett mode


Gintoki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor er det bare musebevegelsene som forårsaker dette?

 

Som dere ser så får jeg jo 50-60 fps med grafikkinstillingene jeg satt det end til når jeg går rundt

 

Ikke anta at 50-60 fps er spillbart med SLI, min opplevelse er at du må ofte opp på 70-80 fps for at det skal være spillbart når Alternate Frame Rendering legges inn i pipeline.

 

Dessuten er kameraopplevelsen når du flytter på musa et typisk eksempel på hva som skjer når du går tom for VRAM, mulig det har noe å gjøre med Nvidias drivere eller hvordan Far Cry 3 er programmert.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

 

Ikke anta at 50-60 fps er spillbart med SLI, min opplevelse er at du må ofte opp på 70-80 fps for at det skal være spillbart når Alternate Frame Rendering legges inn i pipeline.

 

Dessuten er kameraopplevelsen når du flytter på musa et typisk eksempel på hva som skjer når du går tom for VRAM, mulig det har noe å gjøre med Nvidias drivere eller hvordan Far Cry 3 er programmert.

 

vel, jeg hadde 3.6/4gb videminne brukt, så er jo ikke noe problemer der, den funker fnt i landskap aka 6060x1080, men ikke i 3240x1920.. Støtter ikke enkelte spill mer enn 1920 i høyda?

 

For riptide funka helt fint maksa ut i den oppløsninga med 60-70 fps.

 

 

har du på V-Sync?

Aldri. Vsync i fps er jo bare grusomt å spille med, er jo input lag til 1000 på musebevegelsene. (passer best til kontroll gaming)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...