Gintoki Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Jeg har nå 3x 24" i portrett modus, men når jeg skal spille spill som farcry 3 og andre liknende såill, så fryser/hakker spillet uten like når jeg beveger på musa... hvorfor skjer dette?http://youtu.be/-3Tf4W-j2poSetupen er: Gpu 1: hdmi-dvi and DVI-HDMI GPU 2: DVI-DVINvidia driver: 320.49Cards: 2x 680 4gb sli Endret 16. august 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Har du prøvd å senke grafikkinnstillingene? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Ser ut som det kan være grafikkinstillinger ja. Prøv å skru ned på noe detaljnivå eller mulig oppløsning for å teste litt. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Men hvorfor er det bare musebevegelsene som forårsaker dette?Som dere ser så får jeg jo 50-60 fps med grafikkinstillingene jeg satt det end til når jeg går rundt Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 har du på V-Sync? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Men hvorfor er det bare musebevegelsene som forårsaker dette? Som dere ser så får jeg jo 50-60 fps med grafikkinstillingene jeg satt det end til når jeg går rundt Ikke anta at 50-60 fps er spillbart med SLI, min opplevelse er at du må ofte opp på 70-80 fps for at det skal være spillbart når Alternate Frame Rendering legges inn i pipeline. Dessuten er kameraopplevelsen når du flytter på musa et typisk eksempel på hva som skjer når du går tom for VRAM, mulig det har noe å gjøre med Nvidias drivere eller hvordan Far Cry 3 er programmert. Endret 16. august 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Ikke anta at 50-60 fps er spillbart med SLI, min opplevelse er at du må ofte opp på 70-80 fps for at det skal være spillbart når Alternate Frame Rendering legges inn i pipeline. Dessuten er kameraopplevelsen når du flytter på musa et typisk eksempel på hva som skjer når du går tom for VRAM, mulig det har noe å gjøre med Nvidias drivere eller hvordan Far Cry 3 er programmert. vel, jeg hadde 3.6/4gb videminne brukt, så er jo ikke noe problemer der, den funker fnt i landskap aka 6060x1080, men ikke i 3240x1920.. Støtter ikke enkelte spill mer enn 1920 i høyda? For riptide funka helt fint maksa ut i den oppløsninga med 60-70 fps. har du på V-Sync? Aldri. Vsync i fps er jo bare grusomt å spille med, er jo input lag til 1000 på musebevegelsene. (passer best til kontroll gaming) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå