Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Takk for alle gode råd Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ble bra det. Nå har du tatt bilde i "den blå timen" da kan du også prøve i "den gylne timen" når solen står opp Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Ble bra det. Nå har du tatt bilde i "den blå timen" da kan du også prøve i "den gylne timen" når solen står opp Takk Tror jeg venter litt til soloppgangen dukker opp i noen lunde fornuftig tid Har jo utsikt mot øst så det blir sikkert veldig bra! Forslag til innstillinger for å få med mest mulig av rødfargen? Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Takk Tror jeg venter litt til soloppgangen dukker opp i noen lunde fornuftig tid Har jo utsikt mot øst så det blir sikkert veldig bra! Forslag til innstillinger for å få med mest mulig av rødfargen? Ta bildet i RAW, så kan du justere hvitbalanse slik du vil ha den i ettertid. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Blir installering av LR i kveld, så da skal jeg prøve meg litt på RAW-justeringer. Eneste ulempen er at det blir dobbelt så mange filer å slette når jeg rydder opp alle de mislykkede forsøkene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå