Stig-Arne Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vel, fungerer 100% her ved hjelp av NSU. Amber trygt installert på Telenor låst telefon Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Er nokia flinke til å rulle ut oppdateringer for sine mobiler ? Eller hører det til en skjeldenhet ? Er lei produsenter som aldri tar seg tid til å rette opp barnesykdommer på sine produkter, før det kommer med en ny modell, og glemmer de som har kjøpt den første modellen. Skal snart handle ny mobil, og da er dette noe av de jeg vil legge vekt på Takker for svar ! Synes Nokia er veldig gode på oppdateringer Stadig noe nytt i apper og program. Lumia 920 er første Nokia-mobil jeg har hatt på 15 år. Og blir nok en Nokia neste mobil også, muligens 1020 eller etterfølger hvis jeg får tak i 64gb-versjonen... Endret 17. august 2013 av Xaphoon Lenke til kommentar
dasbass79 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 hvor finner jeg radioappen? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Gikk fint å oppdatere, ser ut til at alt er i orden nå. Finner ikke FM-radio, men det er foreløpig ikke så nøye. Endret 18. august 2013 av fredriku 1 Lenke til kommentar
Bruker-245165 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) nei, håpet mitt er 8.1 som kommer i 2014......... -.-' Ms har gått ut å sagt at de ikke vill fokusere på funksjoner som vi "entusiaster" ønsker seg, å heller fokusere på å øke markedsandelen sin. Har sikkert ikke slått dem inn at slike grunnlegende funksjoner vil hjelpe på markedsandelen. EDIT: Link til masse dårlige nyheter 8.1 kommer da i oktober? Iallefall for PC.. *Leste artikkelen du linket til. Skikkelig snodig om 8.1 for Windows Phone først kommer i første kvartal 2014 med lansering for PC 17. oktober. Endret 18. august 2013 av Nattdyret Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 hvor finner jeg radioappen?På musikk + videoerDobbelttrykk for å vekke, fargeprofil, klokka på skjerm er på innstillinger/skjerm+berøring Lenke til kommentar
jompis007 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Min er også på vei nei. Første forsøk! <br> Hadde opprinnlig en operatør ulåst 920, men den BSOD'a såpass at jeg måtte flashe ROM på nytt. Da valgte jeg Telenor spesifikk ROM da jeg husker sist gang det kom oppdatering til 920 ble den Telenorspesifikke ROM'en sluppet mye tidligere Er det BSOD på Windows Phone? o_O Lenke til kommentar
dasbass79 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 På musikk + videoer Dobbelttrykk for å vekke, fargeprofil, klokka på skjerm er på innstillinger/skjerm+berøring takker Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Er jo misunnelig på dere som har fått oppdatert! Det er hardt å vente. Endret 19. august 2013 av hoodoo Lenke til kommentar
Bruker-245165 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen som vet noe mer om når GDR2 vil komme til Samsung Ativ S? Eller er det noe operatøren bestemmer? Bare Nokia i denne omgang? Mener jeg har lest meg til at det bare er Tyskland som har GDR2 rollout for Ativ S i Europa enn så lenge. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Om jeg har skjønt riktig funker det ca. slik: Microsoft lager en oppdatering. Produsentene (Nokia, Samsung etc.) justerer denne for deres telefoner og slikt. Produsentene sender oppdateringen til operatørene (Telenor osv.). Disse gjør eventuelle endringer. Så pusher operatørene oppdateringene. I Norge gjør heldigvis operatørene lite med systemet. Leste på Telenor sin facebookside at de bare pusher oppdateringene så fort de får dem. Det det altså avhenger av for deg er at Samsung ruller ut denne til operatørene i Norge, og så at disse pusher den videre. 1 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det BSOD på Windows Phone? o_O Nja. Var vel ikke helt BSOD, men jeg fikk sånn "DOS" bootmeny etter en BSOD når du kan velge Last Known Good Configuration. Men det var ikke noen nedtelling og du kunne ikke trykke på noe for å komme videre.... Da har jeg fått lasta ned hele oppdateringen OTA fra Telenor på min gule 920. Operatørlåst til Telenor! Installerer seg nå! Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Gikk fint å oppdatere, ser ut til at alt er i orden nå. Finner ikke FM-radio, men det er foreløpig ikke så nøye. FM-radio finner du under Musikk-appen :-) Lenke til kommentar
Derokai Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Oppdaterte min Nokia lumia 920 i dag og har nå pro cam og data sense, men får ikke glance screen innstillingene noe sted eller justering av farger :/ Hvorfor ikke? Har sett på skjerm + berør og så swipea til siden men ingenting skjer :S Endret 26. august 2013 av Derokai Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det dukker opp når skjerm + berøring blir oppdatert, bør komme automatisk ganske kjapt. Ellers er det en link et sted husker ikke om det var i tråden her eller i Windows Phone 8 Fant en på Wp Central, men det er en stund siden... Lenke til kommentar
Derokai Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Takk! fant den på en windows phone side! Nå har jeg alt <3! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hei! Fikk lastet ned oppdatering til min 920, men lurer på hva "mediestrømming" under data sense betyr. Hos meg står det for over halvparten av internettraffiken brukt. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 F.eks. NrkTv, VG mobil, nettflix eller andre tv/videospillere Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hmm. Det eneste jeg har brukt er Tweetch og Metrotube, og de stod for seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg