bambam Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har nå satt sammen en maskin her. Da det kom blåskjerm i win innst. tenkte jeg at hd var ødelagd. Så jeg testa den i en annen maskin, og der gidde den også blåskjerm i win innst. (men funka i win, dog bare som slave). Ok, da er det hd tenkte jeg. En ny hd ble lånt, og jeg testa den. Guess what, blåskjerm. Jeg var veldig forsiktig når jeg satte delene sammen, og har gjort dette et par ganger for mye(satt sammen maskiner) før. Så tenkte jeg og teste en og en del over på et annet hk jeg har liggende. Før jeg kom på at det kansje kan være win cd'en. Vi har brukt den samme hele tiden, og den er litt spesiell(belegget på oppsiden smuldrer opp, men har ikke kommet til der win ligger enda). Da tok jeg hd'en inn i en annen maskin igjen, og prøvde format med en annen win cd. Funket det knirkefritt. Jeg er ikke med den andre maskinen nå(som er en kamerat sin), men skal ut og se litt senere. Kan jeg ha funnet problemet? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Bruk et bedre emnefelt så vil du få bedre svar :-) Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg