SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Bare så dere vet det før eventuell importering. Å importere spill for 4-500 kr kan fort bli mye dyrere i lengden. Kilde: Gamezone. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Uansett, hvorfor skulle butikkene kjøpe inn en hel masse spill som de uansett ikke får solgt? Antall personer som bestiller konsollen fra utlandet er så lavt at det ikke utgjort noe forskjell. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Uansett, hvorfor skulle butikkene kjøpe inn en hel masse spill som de uansett ikke får solgt? Antall personer som bestiller konsollen fra utlandet er så lavt at det ikke utgjort noe forskjell. Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Da har de hvertfall de på lager når konsollen kommer ut. Det er jo svært mange spill som kommer til å være tilgjengelig når Xbox One lanseres her i landet. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ville heller hørt med coolshop f.eks for dem selger også til Storbritannia, og de selger ofte britiske utgaver av spill til oss her i Norge. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Da har de hvertfall de på lager når konsollen kommer ut. Det er jo svært mange spill som kommer til å være tilgjengelig når Xbox One lanseres her i landet. Fordi de bare kjøper nordiske utgaver av grossist(?) Og det vil ikke være noe nordisk utgave ved lansering Endret 16. august 2013 av formkake Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvorfor skulle de ikke gjøre det? Da har de hvertfall de på lager når konsollen kommer ut. Det er jo svært mange spill som kommer til å være tilgjengelig når Xbox One lanseres her i landet. Å ha ting på lager i månedsvis uten nevneverdig salg er sjeldent lønnsomt. AtW Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg bestilte min Xbox One fra Coolshop, men de ligger i Danmark. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg ser forresten nå at Coolshop har endret datoen til 2014. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Sikkert kjempe kult å sitte dere om 5 måneder og vite at man har brukt flere tusen mer enn nødvendig kun fordi Microsoft ga faen i oss i Norden. Hva man skal velge mellom PS4 og XOne har gått over til prinsipper for min del. Jeg kunne levd med den slik de skulle lansere den, men når de ikke ønsker å ha meg som kunde så får de heller ikke det. Når grunnen er så latterlig som at de ikke har stemmestyringen klar så gjorde dette meg enda mer forbannet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det var vel ingen som regnet med å kjøpe fysiske spill i norske butikker før konsollen treffer Norge, men man kan jo alltids bare kjøpe spillet digitalt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (...) Når grunnen er så latterlig som at de ikke har stemmestyringen klar så gjorde dette meg enda mer forbannet. Er det noen som har sagt stemmestyring? Jeg har ingen tro på at vi vil få en konsoll som forstår norsk. På norsk Windows 8(som jeg bruker) får jeg opp feilmelding når jeg prøver å starte stemmestyring, sier at språket ikke er støttet. Ville være overaskende om Xbox fikk dette når de ikke en gang har det i Windows. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Sikkert kjempe kult å sitte dere om 5 måneder og vite at man har brukt flere tusen mer enn nødvendig kun fordi Microsoft ga faen i oss i Norden. Hva man skal velge mellom PS4 og XOne har gått over til prinsipper for min del. Jeg kunne levd med den slik de skulle lansere den, men når de ikke ønsker å ha meg som kunde så får de heller ikke det. Når grunnen er så latterlig som at de ikke har stemmestyringen klar så gjorde dette meg enda mer forbannet. Blir det så mykje dyrare å kjøpe frå utlandet? Det blir sjølvsagt moms på det, men prisen er jo gjerne lågare i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Moms+fortolling. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Sikkert kjempe kult å sitte dere om 5 måneder og vite at man har brukt flere tusen mer enn nødvendig kun fordi Microsoft ga faen i oss i Norden. Hva man skal velge mellom PS4 og XOne har gått over til prinsipper for min del. Jeg kunne levd med den slik de skulle lansere den, men når de ikke ønsker å ha meg som kunde så får de heller ikke det. Når grunnen er så latterlig som at de ikke har stemmestyringen klar så gjorde dette meg enda mer forbannet. Snakk om å ta det inn over seg... Ynskjer deg som kunde? Det er jo klart. Dei gir jo blanke fanden i kven du er og kva du tenkjer. Microsoft, som Sony ser ikkje deg som ein person - men som eit potensielt sal. Det er berre bizniz. Ingenting meir. Endret 16. august 2013 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Snakk om å ta det inn over seg... Ynskjer deg som kunde? Det er jo klart. Dei gir jo blanke fanden i kven du er og kva du tenkjer. Microsoft, som Sony ser ikkje deg som ein person - men som eit potensielt sal. Det er berre bizniz. Ingenting meir. Når det det god "bizniz" å la konkurrenten lansere en kraftigere konsoll flere måneder i forveien av det Microsoft klarer? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Har du ikke nok produkter til å kjøre en global lansering er det lurere å prioritere kjernemarkedene dine, noe det ser ut som MS gjør. Og nei, jeg tror ikke utsettelsen er pga språkissues. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå