bb12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Når jeg putter i hodetelefon i iphonen min må jeg fysisk holde den så langt inn den går for at det skal komme lyd ut, slipper jeg slutter det med en gang. Har prøvd flere hodetelefoner, inkl de som følger med til iphone, så må være hullet det er noe galt med, er det produksjonsfeil da eller? hva gjør jeg? (Telefonen er bare 6 mnd gammel, kan ikke huske om den fungerte når jeg kjøpte den.) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Feil på telefonen eller at det har havnet noe som ikke hører hjemme der nedi kontakten. Forsøkt og lys litt nedi og se om det sitter noe lo/papir eller noe i veien, er det noe der kan man som regel pirke det ut med en tannpirker, er det rent og pent der nede, så må den nok inn til service om problemet skal borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Her er noe for de som ikke bruker headsetutgangen så ofte: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=266001 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Feil på plugginngangen. enten har du fått noe dritt nedi der, eller så har den hatt en produksjonsfeil. Koster 3-5 dollars på ebay, men er en del jobb å bytte, du må ut med hovedkortet etc.. heldigvis er iphone 4s såpass fin å mekke på så det er ikke noe stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå