Gå til innhold

[Løst] hvilken prossesor passer i hovedkort?

Anbefalte innlegg

hei skal kjøpe meg ny prossesor til min pc. men vet ikke hvilke prossesor som passer i pc'en min. har 2 andre pc'er å har prøvd å ta di 2 prossesorene i pc'en men de passer ikke. å dette hovedkorte følgte med pc'en http://www.ebay.com/itm/Gateway-SX2855-Intel-Acer-inc-H61H2-AD-v1-0-Motherboard-/271067042677
å må ha en ny prossesor som ikke klikker på mer spill.å ALT går seint nå... vil ikke att den skal lagge på facebook...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt vanskelig å anbefale noe når du ikke veit hva du har. Du kan jo risikere å kjøpe samme cpu som den du har allerede.

Og nei, du må velge en cpu med 1155sokkel da det er den du har på hovedkortet.

Du har ikke klart å få en masse malware og virus på maskinen din da? En maskin med 1155 cpu skulle strengt tatt ikke oppleves som treg til normal bruk så jeg lurer litt på om du heller burde sjekke maskinen grundig for malware/virus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å anbefale noe når du ikke veit hva du har. Du kan jo risikere å kjøpe samme cpu som den du har allerede.

Og nei, du må velge en cpu med 1155sokkel da det er den du har på hovedkortet.

Du har ikke klart å få en masse malware og virus på maskinen din da? En maskin med 1155 cpu skulle strengt tatt ikke oppleves som treg til normal bruk så jeg lurer litt på om du heller burde sjekke maskinen grundig for malware/virus.

oki skal ta å sjekke det da :) tussen takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...