Joachim_F Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Styr en øynasjon fra attenhundretallet til nåtiden. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) De har lovet veldig mye før. Men det lar seg vel gjøre denne gangen. Disse løftene er ikke så store. Har elsket alle spillene frem til nå. Edit: Venter spent på flere detaljer. Endret 16. august 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Håper de nailer multiplayeren! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Fantastisk! Digger denne serien. Holder fortsatt på med 4'eren. Og har x antall timer med det første. Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 "Diktatoren vender tilbake i Tropico 5" Hvem skulle det ellers vært? Kaptein Sabeltann? 1 Lenke til kommentar
lasselre Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 jeg tok den Charlie Chaplin referansen der ja 1 Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Må inrømme at ikke jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Får inderlig håpe at dette er mer innovativt enn hva Tropico 4 var mot Tropico 3. Tropico 4 kunne like nok ha vært en ekspansjonspakke. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tropico 3 hoppet jeg over Tropico 4 ble kjøpt på tilbud men det ble veldig fort kjedelig rett og slett. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Strålende nytt. Jeg har spilt Tropico 3 og 4 massevis, spillene gjør strategi på en unik og avhengighetsskapende måte Om de kommer med en 5'er blir det kjøp på dag en! Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Vet at spillet er gammelt. Kunne vært artig om en versjon 6 kom med etterlikninger av spilloppbyggingen til GTA5. Men det er vel alt for ambisiøst å tenke at en så liten spillutvikler takler? Endret 14. juli 2018 av G Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Vet at spillet er gammelt. Kunne vært artig om en versjon 6 kom med etterlikninger av spilloppbyggingen til GTA5. Men det er vel alt for ambisiøst å tenke at en så liten spillutvikler takler?Tropico 6 kommer senere i år. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Skulle ønske de turte å gå litt i retning måten en forflytter seg på i GTA5. Altså at selve bybyggingen var nede på gatenivå om man ønsket. Sånn at man slapp å zoome inn og ut. Dette blir litt for bybyggeraktig, og slike er det mange av. Kjøpte en tidligere versjon av Tropico. Og likte ikke den så godt kanskje fordi jeg ikke hadde så heftig skjermoppløsning. Men syntes det å få gjøre noe endte i alt for mye inn og utzooming foran det å virkelig kunne nyte atmosfæren. Det første tropico-spillet hadde fin latinamerikansk musikk husker jeg. Og det var vel litt derfor jeg skaffet meg en versjon eller to senere, I håp om at det var like artig musikk der. (tror jeg kjøpte den på Steam, gidder ikke å sjekk versjonsnummer (kanskje versjon 3). Her er den nye, og de har ikke endret så mye på det jeg nevner med Tropico 6: Endret 16. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå