robbery Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Heisann folkens! Har nylig kjøpt meg en Volvo S40, 2007 modell. Er meget fornøyd med kjøpet, men flaskehalsen er at det er få multimedia-enheter installert. Har ikke muligheter til å koble telefonen til, noe som jeg anser som viktig, i og med at jeg vil ha spotify\musikk i bilen, uten å måtte bruke CD-plate.Nå vet jeg at verksted kan installere integrert bluetooth i bilen, og øvrige muligheter, men hadde litt lyst å se ann mulighetene til å gjøre noe selv, i og med at den kan bli svimlende dyrt å la verksted gjøre det. Fins der enkle oppsett for å få AUX i bilen? Eventuelt en enkel bluetooth-enhet, eller USB-tilkobling til telefonen? Navn på varer eller linker er satt pris på :-) Lenke til kommentar
hermljos94 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvis det sitter en vanlig bilstereo i den kan du jo bare bytte den ut med en annen, som f.eks. en Pioneer MVH-150UI, den har både AUX og USB muligheter. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvilken utgave av anlegget har du? Mener Volvo originalt har AUX-enhet som man monteres slik at man får Jack-pluggen på høyresiden bak midtkonsollen(slik High Performance har), men da må den inn for en software-oppdatering også for å få denne inn som valgalternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå