Piinex Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 På facebook.com feks, der man skriver inn brukernavnet, der står det en drøss med mailer jeg vil sette. Før har jeg bare kunnet markere brukernavnet med blått, holde musen over der, også trykke DEL. Men det funker ikke. slik er det andre steder og der jeg har søkt etter noe, så funker ikke DEL knappen.. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Backspace? Evt om du markerer hele området slik det blir blått kan du også trykke space, men husk å flytte markøren etterpå Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Hva og hvor er backspace? Jeg er jente og kan ikke slike data greier, vet bare at jeg før har brukt DEL knappen for å slette slike ting.. Tok prints nå.. Så ser du at bokstavene der er mørke,musen er over det, og før kunne jeg bare trykke på DEL, men det går ikke no.. Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Jaha, nå så jeg backspace Men nei, det slettet ikke det som er lagret i kollonen.. Vil bare ha vekk alle mailene der, og hver gang jeg googler etter noe eller søker etter noe på nettet, så har jeg pleid å bare trykke DEL. Men nå funker det ikke og det irriterer. For jeg søker på MYE rart Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Klarte vist ikke få med bildet, får prøve igjen... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Om du vil slette historikken din så må du gjøre dette i browsereren. Instillinger - Avanserte instillinger og slett nettleser data. Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Nei, jeg vet hvordan jeg sletter loggen. Men før kunne jeg bare bruke DEL knappen med å slette lagrede ting i diverse søkebokser. Jeg kunne feks bare holde musen over en mail adresse der man logger inn på facebook, og trykke DEL. Da forsvant den mailadressen og kom ikke tilbake før noen skrev den der på nytt. Er vel ingen som skjønner hva jeg mener eller har et svar på det, men takk uansett Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Hvis du har lest tråden så hadde du ikke trengt å poste den, Jon Håvard Men har du svar på det jeg lurer på eller er det ingen som vet hvorfor DEL ikke funker slik den gjorde før? Det funker faktisk IKKE å trykke på back space.. Tror ikke dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Har dette merklige problemet selv med Google Chrome. Håper noen som vet hva som har skjedd!EDIT:Kjapt søk på Google: http://productforums.google.com/d/msg/chrome/423XHazYRtQ/upY2WPlEztIJSvaret du og jeg er ute etter: Arrow Key down to highlight unwanted data. Press SHIFT + DEL to delete highlighted item. Endret 21. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Har dette merklige problemet selv med Google Chrome. Håper noen som vet hva som har skjedd! EDIT: Kjapt søk på Google: http://productforums.google.com/d/msg/chrome/423XHazYRtQ/upY2WPlEztIJ Svaret du og jeg er ute etter: Kjekt at du skjønte hva jeg mente Men jeg er ikke god i engelsk, kan du oversette det for meg? Er google crome jeg og bruker. Kansje DEL sluttet å virke generelt i chrome? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Hadde oversatt svaret, men ble vist ikke lagret.. Ihvertfall:Bla ned til det du vil slette ved å bruke piltast ned, trykk så på SHIFT-tast + Del-tast. Endret 21. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Aha!! Nå funket det ) Men det går ikke med feks mitt brukernavn, pga passordet er lagret knyttet til det brukernavnet. Men tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Du må inn på innstillinger for å slette ting du har brukt "husk passordet" på.EDIT:Husk å sett tråden som løst, knappen er ved trådnavnet på denne siden. Endret 21. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå