Joachim_F Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Samtidig ansetter de tidligere Steam-sjef Jason Holtman. Les hele saken Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Så ikke noe mer GFWL-klient på nye spill heller? Eller skal det fortsette? hva med å patche driten ut av eksiterende spill? AtW 8 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Like greit, syns systemer bare var til bryderi. Lenke til kommentar
Populært innlegg fRdz Skrevet 16. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. august 2013 Kjøpte GTA IV på steam og måtte gjennom det rotet der, spillte i tre time i strekk uten å logge inn, kom tilbake neste dag så var ikke saven der. Du måtte tydeligvis være innlogget på rockstar club og windows games for å kunne aktivere autosave. For noe rot. 10 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Skulle til å si at det muligens var håp med tanke på hyring av Holtham, men ikke engang verdens undergang kan sette stopper for GFWL. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spill som ikke er aktiverte vil ikke lenger fungere? Har mange Windows games takket til Steam salg, men har ikke rukket til å spille disse. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Betyr dette at GFWL er lagt død? Det hadde vært vakkert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Personlig skulle jeg ønske at spillene man kjøpte ikke var bundet til en spesifikk portal som Steam, GFWL, Origin etc. men at de fritt kunne flyttes til en hvilken som helst skytjeneste som tilbød spillportal tjenester.På samme måte som at jeg kan flytte alle produktene jeg har i én bank til en annen bank om jeg ikke er fornøyd med tingenes tilstand. I mine øyne er dette noe bransjen burde kreve at er mulig. Endret 18. august 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Dette er blant annet en av grunnene til at Microsoft sin visjon om å ha DRM på Xbox One aldri ble godtatt. Nå ryker Age of Empires Online for min del, ettersom de stenger serverne. Ender vel opp med at jeg må kjøpe spillet jeg allerede har betalt for på nytt gjennom Steam. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Spill som ikke er aktiverte vil ikke lenger fungere? Har mange Windows games takket til Steam salg, men har ikke rukket til å spille disse. Velkommen til problematikken rundt dagens digitale innhold. Så lenge det er DRM knyttet opp mot spille, så er ikke dette noe mer enn en langsiktig leietjeneste. Dessverre vil ikke mesteparten av samfunnet bli oppmerksomme på dette før en eventuell stenging av Steam, PS4 eller Xbox One i fremtiden, dersom man kun har lastet ned digitalt. Jeg vet ikke hvor lenge de blir å holde liv i Xbox 360, men det blir nok noen år etter at spillene slutter å komme. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Velkommen til problematikken rundt dagens digitale innhold. Så lenge det er DRM knyttet opp mot spille, så er ikke dette noe mer enn en langsiktig leietjeneste. Dessverre vil ikke mesteparten av samfunnet bli oppmerksomme på dette før en eventuell stenging av Steam, PS4 eller Xbox One i fremtiden, dersom man kun har lastet ned digitalt. Jeg vet ikke hvor lenge de blir å holde liv i Xbox 360, men det blir nok noen år etter at spillene slutter å komme. Spillene blir mest sannsynlig patchet for å fjerne Windows Live. Det går rykter at dette er tilfelle. Det samme gjorde de med flere THQ spill som krevde THQ konto. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Spillene blir mest sannsynlig patchet for å fjerne Windows Live. Det går rykter at dette er tilfelle. Det samme gjorde de med flere THQ spill som krevde THQ konto. Alt som ikke er avhengig av online. Jeg leste på Eurogamer at de som har betalt for Age of Empires Online blir å måtte kjøpe det på nytt gjennom Steam. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Blir ikke overrasket om de stenger Xbox 360 om et par år. Skjønner ikke at folk gidder å laste ned digitalt, ihvertfall ikke om de bryr seg om det de kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå