Gå til innhold

Anmeldelse: DuckTales Remastered (X360)

Anbefalte innlegg

Du blander Duck Tales fra Capcom og Duck Tales: Quest for Gold som er et PC/Amiga spill.

Det er Capcom-spillet som har fått remake. Her kunne du alltid kun spille som Skrue.

Ikke overrasket at nettopp du svarte på det.. http:////www.diskusjon.no//public/style_emoticons/default/tongue.png Men takk for svaret, jeg ble litt forundret over akkurat den delen.

*edit: Ved ettertanke har du nevnt det til meg før gjennom Retrocrew.. :p

Hahaha :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uenig i det med dialog-avbruddene. Jeg mener dialogene ga spillet ekstra sjarm. Koste meg skikkelig de timene spillet varte (jeg spilte på easy) og hadde ikke hatt noe i mot en oppfølger eller flere oppdrag i form av DLC.

Hadde vært digg med et "åpen verden"-spill basert på Donald-universet, med Andeby som hub og deilig cell-shaded tegneseriegrafikk. Hvorfor gjør Disney så lite med disse figurene nå? -.-

Jeg likte de fleste av filmsekvensene men syns det ble litt mange avbrudd midt i nivåene :) Hadde foretrukket hvis de stort sett var før og etter.

Men når det er sagt så aner jeg ikke hvorfor Disney ikke bruker figurene mer. De BURDE.

Lenke til kommentar

100 kr er passe pris syns jeg, og spillet leverer akkurat det jeg forventet.<br><br>

Min eneste innvending er litt for mange dialog-avbrudd midt i nivåene men ellers har Capcom og WayForward virkelig fått det til.

Spillet koster det dobbelte av det det er verdt, og det er så fylt av bugs at jeg aldri hadde gitt det mer enn 5/10.

Lenke til kommentar

Om du har flaks kan det rundes på et par timer, ja, men jeg tror ikke jeg var den eneste som bantes og svor i over en time på siste del av sistebanen, etter bossen.

Og så er det jo greit hvordan du kan skifte til 8-bits-musikken om du heller føler for å høre dem fremfor ViRTs remixer.

HVordan får jeg byttet til 8bit musikk?. Ser ikke noe valg for det i options menyen på steam versjonen.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Radiohodet, fluks1 og andre som klager på at jeg beskriver vanskelighetsgraden. Jeg har ingenting i mot en utfordring. Men det må være innenfor rimelighetens grenser. Spillet er ikke spesielt vanskelig å runde, men det er enkelte steder i DuckTales som jeg oppfatter som urimelig vanskelig å komme forbi uten å miste hjerter.

Premisset for dette spillet er ikke at man skal dø en rekke ganger, prøve og feile. Det er to forskjellige sub-sjangere innenfor plattformsjangeren, som jeg liker godt for sine respektive egenskaper.

Lengden på spillet trekker heller ikke opp eller ned. Jeg nevner at det er kort. Og i setningen etter skriver jeg videre at tatt i betraktning av at det tross alt er et arkade-spill er lengden passe.

Spillet leverer det jeg forventer, er morsomt, en herlig nostalgitripp og forsvarer en sterk sjuer.

Lenke til kommentar

HVordan får jeg byttet til 8bit musikk?. Ser ikke noe valg for det i options menyen på steam versjonen.

Nå var jeg ikke innom Options før jeg gjøv løs på spillet, men hvis det ikke er der, så må du enten fullføre spillet én gang, eller kjøpe musikken. Antar det er førstnevnte vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...