Niklasp Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Sjekk de lekre konseptbildene av smartklokken.Slik kan Apples iWatch bli Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kunne faktisk tenkt meg en sånn type klokke. Har dog en android tlf nå, så håper nesten den kan kobles opp mot androidenheter også Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Likte faktisk veldig godt at den er rund fremfor firekantet. Sikkert ikke så praktisk, men ser mye finere ut en den Samsungen vi så i går. Nå er vel dette bare laget av en random fanatiker, så gir den ikke så mye kreditt. Har disse smart-klokkene enda fått noen smarte tiltenkte funksjoner? 1 Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Eller den blir noe helt annet! Agurksesong fortsatt? :-) Lenke til kommentar
smarting90 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kult, men er litt redd for at de skal sikre patent på fargete smartur eller på designet. Slik at de stenger ut konkurentene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Stilig. Jeg kunne godt tenkt meg noe sånt, under forutsetningen ingen form for låsing til Apple. 1 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Så faktisk meget bra ut. Synd det bare er concept-art fra en random, og ikke faktisk design fra apple. Men kommer nok til å bli et par (og ti?) til vi kan se noe lignende til salgs. Oppløsningen så helt syk ut, og tykkelsen på klokken var latterlig liten i forhold til hva som vises. Så noe slikt blir enten vesentlig større, eller mye dårligere. Se bare på feks. pebble, som da er en smartklokke som er en av de større som selges pr. dags dato. Lenke til kommentar
doffer 10 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Syns den såg ut som en klokke, så du kjøpe til ongar som den første klokke. Syns Android klokker ser mye finere ut, mer som nixon klokker:) Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 <p>...under forutsetningen ingen form for låsing til Apple.</p> Da vet du like godt som meg at du kan glemme hele greia: You buy into the whole package or nothing... Synes selv dette ser både stilig og spennende ut. Er muligens villig til å droppe Rolex'en for noe som dette. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Nei, jeg trenger ikke glemme det av den grunn. Merk formuleringen "jeg kunne tenke meg noe sånt". Men det tar sikkert litt tid fra Apple lanserer sin til jeg kan kjøpe noe sånt uten Apple-låsing. Lenke til kommentar
Kraaketaer Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Agurktid ja. Jeez. Jeg skjønner at det er morsomt å se på ymse drømmepregede konseptdesign for produkter man er spent på, men å promotere dem på en side som Teknofil med en overskrift som "Slik kan Apples iWatch bli?" Latterlig. Hvorfor i all verden skulle den bli slik? Fordi en eller annen random apple-fan har laget en 3D-modell av en klokke og klistret inn ikoner fra iOS7? Overskriften burde vært "Slik drømmer en tilfeldig Apple-fan om at iWatch kan bli, dersom Apple faktisk lager den." Og saken burde aldri vært en sak i første omgang. Er det noe som helst ved dette som tyder på at dette produktet i det hele tatt er mulig å produsere, for ikke å snakke om at dette er et design Apple ville brukt? Søppeljournalistikk. Ukritisk søppeljournalistikk. Det er vel og bra at dere er gadget-fans, men et snev av journalistisk yrkesstolthet og seriøsitet burde man kunne forvente. 1 Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 <p>Nei, jeg trenger ikke glemme det av den grunn. Merk formuleringen "jeg kunne tenke meg <em>noe sånt</em>". Men det tar sikkert litt tid fra Apple lanserer sin til jeg kan kjøpe <em>noe sånt</em> uten Apple-låsing.</p> Hva med denne? Ser elegant ut... :-) http://www.lydogbilde.no/nyheter/tradlos-klokke-med-41-mp-kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg