AfterGlow Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vektlegger komfort og ergonomiDenne musepennen ble en Kickstarter-hit Lenke til kommentar
hekatombe Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Smokk inn litt force feedback, så har man årets produkt hos kondomeriet. 3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Smokk inn litt force feedback, så har man årets produkt hos kondomeriet. "Kom hit, skal jeg tegne et hus i musa di. Med en mus". 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kul greie, den kunne jeg godt tenkt meg å prøve. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Patent-angrep innkommende? Ser forøvrig brukbar ut til hjemmekinobruk. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Smokk inn litt force feedback, så har man årets produkt hos kondomeriet. "Kom hit, skal jeg tegne et hus i musa di. Med en mus".Best av alt, så heter den g-stick 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vet ikke helt...Faller vel litt mellom touchscreen+stylus eller et wacom-brett med stylus kanskje... Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det bare meg eller ser det ut som de sliter vannvittig med å bruke denne? feks når de scroller rundt på 3d program så virker det som de knapt får til noen ting med denne "pennen". Sikkert god til tegning, but thats all Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det bare meg eller ser det ut som de sliter vannvittig med å bruke denne? feks når de scroller rundt på 3d program så virker det som de knapt får til noen ting med denne "pennen". Sikkert god til tegning, but thats all Den var faktisk så meningsløs at nå måtte jeg bare kjøpe en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå