Gega Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg begynner å tro at whitebox har en veldig god service... Jeg fikk min Cl50 for en uke siden....jeg kjøpte den med 60GB 7200rpm, men jeg syntes den støyer litt for mye... Lørdag 27 ringte jeg dem og fotalte dem om hva jeg syntes om 7200rpm....det jeg fikk til svar var at "Det er ingen problem" vi sender deg en 80GB 4200 så kan du selv prøve ut om det blir mindre støy...videre sa han at jeg kunne teste det ut en stund og sende tilbake den harddisken jeg ikke ville ha.....Sånn service varmer i hjerte på meg ivertfall...Når man har lagt ut 16300.- og man ikke er helt fornøyd, da er det godt at firmaet ikke har glemt deg etter at du har betalt dem pengene... Så jeg vil bare si at.... Jeg er veldig glad for at jeg har handlet hos whitebox som er et lite firma og har tid til å følge opp sine kunder!! Andre som har erfaringer??? Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hmmm..nå ble jeg veldig skeptisk. Får min cl50 (med 7200 disk) starten av denne uken, og er meget bekymret for støy. Håper iderlig ikke det er for ille. Noen som vet hvordan 5400 disken er i forhold? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Nå er det ikke sånn at 7200rpm lager noen høye lyder....For å si det sånn.. Når jeg sitter å jobber me pcen så tiltrekker øret mitt lyden....trodde først det var viften som surret, men den er absolutt helt stille....Jeg vil anbefale deg å prøve 7200rpm før du bestemmer deg...i og med at det ikke er noen problem å få ny harddisk hos dem...det beste av alt er at man ikke trenger å sende hd til dem for såå å få en ny tilsendt. de sender deg en ny, så kan du prøve selv og sende tilbake den ikke vil ha....Og det stemmer sikkert det dem sier om støy når det gjelder 5400 og 7200rpm.....den største forskjellen er nok mellom 4200 og 7200rpm... Men vist det viser seg at 4200rpm blir for treg så skal jeg stå ut med den "lille" støyen den avgir... Fint om du kunne gi tilbakemelding når du får din pc! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Imponerende service det der! Lurer bare på hvordan de kan la kundene sine "teste" ut de harddiskene de vil ha, hva gjør de da med de som blir sendt tilbake? Jeg ville ikke kjøpt laptop hos Whitebox og så måtte lure på om harddisken som sitter i den er blitt sendt frem og tilbake mellom andre kunder.. :-? Er en grunn til at man ikke finner SÅ god service andre steder... (Dersom det er direkte feil på produktet er det selvsagt en annen sak...) Lenke til kommentar
ols Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 må du åpne maskinen med bruk av skrujern osv for å bytte hd, eller sitter den i en vogn (caddy) som man kan ta rett ut . i siste tilfelle, må det jo være fint å ha begge typer hardisker liggende i hver sin caddy, så man har til forskjellig bruk. (slik er det med en av mine toshibaer: det tar bare 5 sekunder å bytte hd, men man må naturligvis slå av maskinen først...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå