Cocac Ola Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg skal montere pc for første gang og kabler er ikke like som de jeg tok ut av den gammle.har satt i hovedkort, prosessor og minne. / gikk greit Men har 2 SATA disker Skal det kun strøm fra psu og den tynne røde kabelen til hovedkort (heter kanskje controller)Den gammle pc hadde en bred grå kabel koblet mellom disker og HK (lignet mer på en fire felts motovei sammenlignet med den røde)Mvh Cocac Ola Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det er sikkert IDE kabler: De vil ikke fungere på nyere maskiner desverre. Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Det er den kabelen jeg mente, men kan jeg ta vekk den brede og koble den røde melom HDD og hovedkort så vil det virke. Er det kunn strøm og den røde ledningen? Mvh Cocac Ola Endret 16. august 2013 av Hårek Unødig sitering fjernet Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvis den tynne, røde kabelen du snakker om ser SLIK ut, og baksiden på disken din ser SLIK ut, så er det riktig. Da skal det bare være strøm og den tynne røde. Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) De er like som på bilde Takk for svar Mvh Cocac Ola Endret 16. august 2013 av Hårek Unødig sitering fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå