HelloKjersti Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Høster designpriser for å tenkeutenfor boksen.Samsung vil at du skal brette deg en skriver Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Med tanke på at maskineriet ikke kan flatpakkes, er det vel mest en gimmik det her. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, men utskiftbare deksel har vært en suksess med andre produkter så hvorfor ikke skrivere også? Papp må jo være glimrende gimmic for miljøfanatiske organisasjoner, veganere og andre spesielt interesserte. Kanskje det også har noen støymessige fordeler? Jeg kunne tenkt meg en i tre. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Her må være et marked for Ikea ... *G* Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 ...Jeg kunne tenkt meg en i tre. Du mener ikke tre-i-en? Det finnes nemlig allerede... Jeg tror dette er kjempide for veganere. Da kan de spise printer'n når frustrasjonen over at den ikke funker blir for stor. 5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da kan de spise printer'n når frustrasjonen over at den ikke funker blir for stor. Hva med en selv-konsumerende skriver ? Når den har skrevet ut seg selv er den borte Lenke til kommentar
tow Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har Samsung hatt en finger med i designen av disse også? De er litt snar-like: http://gfx.nrk.no/LzElzLg0-FvW5kazlR6SUwIJqrbtF_UBrCeUMrORMtWw.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg