Gå til innhold

SSD tips til oppsett.


Adeo

Anbefalte innlegg

Heisann, sitter med et passe sykt rig.

 

ASUS RAMPAGE IV EXTREME, Socket-2011

Kingston DDR3 HyperX Beast 64GB

2x Gainward GeForce GTX 690 4GB PhysX CUDA

Intel® Core i7-3970X Extreme

Corsair SSD Force Series GT 120GB 2.5"

 

Har en feeling at SSD'en er i litt "billigere" form enn resten av pcen :p

 

Noe tips til en av de bedre hard diskene? Er ment for og ha system på, ikke mye mer, så den trenger ikke være så altfor stor, sålenge den er av det raskere slaget. :)

 

Takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha virkelig råe saker, så kommer du ikke utenom Asus Raidr, men litt dyr kanskje. Ellers så har du en liten bunke brukbare disker på denne siden.

 

Sikkert andre SSD'er som også duger enn de jeg har ymtet om.

 

Akkurat det var man ute etter, Asus Raidr ser ut som tingen!

 

Jeg har skjermkortene mine i øverste og nederste pcie slots forresten, det har absolutt ingenting og si om jeg putter dette 2x kortet i 8x slotten mellom dem? Eller?

Lenke til kommentar

 

Akkurat det var man ute etter, Asus Raidr ser ut som tingen!

 

Jeg har skjermkortene mine i øverste og nederste pcie slots forresten, det har absolutt ingenting og si om jeg putter dette 2x kortet i 8x slotten mellom dem? Eller?

 

Nei, det har ikke noe å si. Jeg har et Adaptec 6805 (RAID kort) i et spor mellom skjermkortene mine. Funker fint det. Er dog litt usikker på om 8x sportet vil begrense hastigheten, men tror ikke det.

 

Vær obs på at Asus Raidr er beregnet i første omgang på hovedkort med UEFI BIOS, men den kan brukes på hovedkort med legacy BIOS også da den har en bryter som gjør at den funker like bra der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...