Harepuz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som har anbefalinger, tips og erfaringer med alarm-apper? Er keen på å prøve noe nytt. Finnes det noe som ikke krever at iPhonen står i laderen hele natta? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som har anbefalinger, tips og erfaringer med alarm-apper? Er keen på å prøve noe nytt. Finnes det noe som ikke krever at iPhonen står i laderen hele natta? Jeg brukte Sleep Cycle og Sleep Time+ lenge og de fungerte veldig bra. Jeg ble vekket på «riktig» tidspunkt nesten hver dag. Men jeg ble etterhvert lei av å ha telefonen liggende på madrassen hver kveld, så nå bruker jeg den vanlige alarmen, som egentlig fungerer helt greit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Flere av appene jeg har prøvd virker ikke dersom de ikke kjører i forgrunnen. Den som følger med iOS er den beste; selv om den ikke er fancy, har den akkurat det du trenger, og den funker alltid. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 RiseDenne her sjekka jeg ut, men jeg mistet tålmodigheten fordi jeg ikke fikk den til å fungere ordentlig. Jeg har inntil videre dratt over litt nye låter å våkne opp til for å gjøre standardappen litt freshere. Takk for svar Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Samme spm, bare til android. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå