rongata Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei, skriver på mob, beklager skriveleifer. Har en relativt ny samsung windows 8. Satt og surfet litt rundt på nettet da maskinen plutselig klikket. Uten annen løsning skrudde jeg den av med power bryteren. NÅ får jeg ikke startet den. Når jeg skrur på kommer samsung logoen som vanlig, og under står det *diagnosing your pc* og et sånt loading tegn som bare går rundt og rundt. Sånn står den uandett hvor lenge jeg venter, hjelper ikke om jeg skrur av og på, samme greiene. Har ikke over gjennomsnittlig mye datakunnskaper, så hadde vært fint om noen kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvilken Samsung laptop er det snakk om? Det er mulig det er feil på hard disk eller SSD, kommer an på hvilken modelll du har. Samsung laptoper har en recovery funksjon som du kanskje kan bruke, men da vil du miste alt du har på disken. Så ikke bruk den har du viktige filer på C disken. Men hvis du vil prøve recovery, så skal du visst trykke F4 når du ser Samsung logoen. Deretter følger du den som står på denne siden. 1 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kommer du inn i sikkerhetsmodus? Dette gjør du ved å trykke F10 eller F8 med en gang under oppstart, du skal da får alternativene "sikkerhetsmodus med nettverk" og "sikkerhetsmodus uten nettverk" blant andre. Lenke til kommentar
robbery Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ta ut batteriet, og strømmen fra PCen. Vent i 10 minutter. Sett i strømkabelen (ikke batteriet), og test. Lenke til kommentar
rongata Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Takk for råd. Endte med at jeg måtte bruke chavalito sitt råd og bruke recovery funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå