_Brukernavn_ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei, jeg har fått meg VPN fra Mullvad, og har klart å sette opp Asus-ruteren som en OpenVPN Client, slik at alle maskinene i huset går gjennom VPN-et. Med den medfølgende programvaren kan man velge land for tjenesten. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det gjennom OpenVPN? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Fra mullvad sine egne nettsider: Select exit countryEdit the file mullvad_*.conf* if you want to choose where your computer will seem to be located. Replace "openvpn.mullvad.net" with "se.mullvad.net" for Sweden, "nl.mullvad.net" for the Netherlands, "de.mullvad.net" for Germany or "us.mullvad.net" for the USA. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Takker! Jeg leste faktisk det i config-filen, men klarte å legge til "openvpn" mellom "se." og ".mullvad.net". Slik går det når man ikke har brillene på seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå