Gå til innhold

Laste ned spill fra Spaceworld.no og registrere det på Steam?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og laste ned spill fra Spaceworld for og så registrere det på Steam så jeg får full steam støtte og slipper og bekymre meg for og huske noe brukernavn på spaceworld sitt konsept

Spillet det gjelder er Skyrim Legendary, som koster 280kr på Spaceworld.no for nedlastning og 40 Pund på Steam.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og laste ned spill fra Spaceworld for og så registrere det på Steam så jeg får full steam støtte og slipper og bekymre meg for og huske noe brukernavn på spaceworld sitt konsept

Spillet det gjelder er Skyrim Legendary, som koster 280kr på Spaceworld.no for nedlastning og 40 Pund på Steam.

Du får en Steam-key, du finner den under "Downloads" på "Min side" når du har kjøpt spillet. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Kommer an på om du får serienummer av Spaceworld eller om de har eget nedlastingssystem tenker jeg.

Selv ville jeg kjøpt det her; http://www.g2play.net/store/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-Legendary-Edition-Steam-Key.html

takk for det, handler jeg heller der. ser jo at de har ekstremt masse spill til lave priser :)

Hvorfor ha Skyrim på Steam?

Fordi det er mye lettere og ha alt på Steam...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...