E23Dude Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og laste ned spill fra Spaceworld for og så registrere det på Steam så jeg får full steam støtte og slipper og bekymre meg for og huske noe brukernavn på spaceworld sitt konseptSpillet det gjelder er Skyrim Legendary, som koster 280kr på Spaceworld.no for nedlastning og 40 Pund på Steam. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kommer an på om du får serienummer av Spaceworld eller om de har eget nedlastingssystem tenker jeg. Selv ville jeg kjøpt det her; http://www.g2play.net/store/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-Legendary-Edition-Steam-Key.html Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Pund ? Bruker ikke steam Euro ? Om du får en CD key kan du prøve og aktivere den på steam men kan hende den blir "forhåndsaktivert" til din Spaceworld konto Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det står jo "Internet access for Steam activation" + Steam iconet på siden. Så det går fint å kjøpe det og så installere det i Steam, vil tippe du bare får en kode ifra Spaceworld. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvorfor ha Skyrim på Steam? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Hei, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og laste ned spill fra Spaceworld for og så registrere det på Steam så jeg får full steam støtte og slipper og bekymre meg for og huske noe brukernavn på spaceworld sitt konsept Spillet det gjelder er Skyrim Legendary, som koster 280kr på Spaceworld.no for nedlastning og 40 Pund på Steam. Du får en Steam-key, du finner den under "Downloads" på "Min side" når du har kjøpt spillet. Endret 16. august 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
E23Dude Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Kommer an på om du får serienummer av Spaceworld eller om de har eget nedlastingssystem tenker jeg. Selv ville jeg kjøpt det her; http://www.g2play.net/store/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-Legendary-Edition-Steam-Key.html takk for det, handler jeg heller der. ser jo at de har ekstremt masse spill til lave priser Hvorfor ha Skyrim på Steam? Fordi det er mye lettere og ha alt på Steam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå