Eriksendrul Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Finnes det "texture" baner ? Og er det ski baner ? Har de fiksa gungame ordentlig ? Mange som klagde på det Og er hitbox redusert ? Den var langt utenfor målet før Vurderer og instalere det men har liten plass så må bare spørre før jeg tar meg bry meg og avinstalere andre spill osv. Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det finnes baner med texture og ski, men det er svært få servere med slike baner. Hitboxen har blitt kraftig forbedret siden spillet kom ut, ja. Bare å installere det, mange aspekter har blitt forbedret siden release. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Største oppdateringen blei sluppet igår. Cosmetic våpen og silenced m4 og usp. Csgo har kommet langt og er no mitt favoritt CS 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Jeg har spilt mye css og syntes det var greit tidsfordriv men når jeg fikk cs:go var det så utrolig dårlig at jeg har ikke spilt det siden 21,08.2012 Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Største oppdateringen blei sluppet igår. Cosmetic våpen og silenced m4 og usp. Csgo har kommet langt og er no mitt favoritt CS Fin oppdatering, ja. Jeg åpnet min første eSports-case i stad og fikk en unusual gut knife som er verdt 30-40 euro. Det lønner seg å spille CS:GO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå