Gå til innhold

Paypal og under 18 år

Lars26

Anbefalte innlegg

hei jeg bruker bank dnb

er under 18 år med visa kort og jeg sånn 25 siffer greier og får handle på butikkker som ikke spørr om fødsel nummer, tenkte å kjøpe noen spill fra humblebundle og er vel lurest med paypal?

er 15 år med 25 siffer og sikkerhets kode, har VISA kort og får handle fra nettbutikker og sånt, og det er vel lov siden de har gitt meg kort som man kan handle fra nettet, før 15 år hadde jeg VISA ELEKTRO.

det jeg tenkte var å overføre penger nå siden jeg har vanlig VISA til paypal og kjøpe spill fra humblebundle siden de har sick priser for charity

svar fort takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen aldersjekk ved VISA-kjøp/Paypal, hvis noen sider skulle spørre om du er 18 er det isåfall bare å trykke JA/taste inn fake fødseldato. Fødseldatoen du isåfall skulle taste inn har ingen tilknytning til VISAkortet uannsett, ihvertfall ikke som nettselskap kan sjekke.

Lenke til kommentar

Det er ingen aldersjekk ved VISA-kjøp/Paypal, hvis noen sider skulle spørre om du er 18 er det isåfall bare å trykke JA/taste inn fake fødseldato. Fødseldatoen du isåfall skulle taste inn har ingen tilknytning til VISAkortet uannsett, ihvertfall ikke som nettselskap kan sjekke.

steam spurte om fødsel nummer og godkjente ikke så funka det med mamma sin fordi hu er eldre

Lenke til kommentar

steam spurte om fødsel nummer og godkjente ikke så funka det med mamma sin fordi hu er eldre

Spør de om fødselsnummer er det en annet sak.

Men det fleste seriøse sider spør aldri om dette, jeg synes det er rart at Steam har spurt om dette, det har jeg aldri opplevd? Ser ingen grunn til å oppgi dette, da skal man være bombesikker på at man er inne på riktig side, det er typisk forsøk på svindel.

Lenke til kommentar

Spør de om fødselsnummer er det en annet sak.

Men det fleste seriøse sider spør aldri om dette, jeg synes det er rart at Steam har spurt om dette, det har jeg aldri opplevd? Ser ingen grunn til å oppgi dette, da skal man være bombesikker på at man er inne på riktig side, det er typisk forsøk på svindel.

skulle kjøep steam, de sa at banken min ikke lar meg kjøpe derfra som sikkert er på grunn av alder og funka med mamma med engang

men fikk kjøpt spill fra humblebumle veldig billig fikk 5 spill for 1 dollar haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...