Staketten Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 1. Emna til å halda seg jomfru til ho er bortpå meg 2. Fin fasong( låg jente med småe puppar og lita rumpe) 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Trodde ikke jenter som deg fantes før nå, med mindre du er troll.. Høres bra ut, selvom jeg har en ting for og bli kjent med folk som har hatt det jævlig. Det er faktisk sykt, på 2 kvelder så møtte jeg 2 helt latterlig pene/deilige jenter. Og begge hadde skjedd noe sykt med, og sånn er det med alle også bare blir dem helt psykopater. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hahah, akkurat som meg. Synd at man rimelig sjelden kommer over denne typen jenter Det finnes slike jenter. Jeg vil påstå det finnes alle typer, både jenter og gutter. Det vanskelige er å finne en som det klaffer med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det finnes slike jenter. Jeg vil påstå det finnes alle typer, både jenter og gutter. Det vanskelige er å finne en som det klaffer med. Les igjen. Jeg sa sjelden. Ikke at det ikke finnes. Lenke til kommentar
peachh Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Humor, selvsikkerhet, jordnær, forståelsesfull, en som tar initiativ.. Utseendemessig er det viktigste at han har et fint ansikt! Men så lenge personligheten er bra nok, så blir som regel fyren tiltrekkende uansett. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Smart, søt og livsglad Gjerne brunette, men det er ikke superviktig (Kanskje hakket mindre viktig enn rumpe og pupper tihi). Lenke til kommentar
B25S Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bereist Smart Kompetent Eventyrlysten Sjarm Smil Vakker Søt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Les igjen. Jeg sa sjelden. Ikke at det ikke finnes. Sant, sant. Jeg leste nok litt fort over innlegget ditt, beklager. Poenget mitt forblir uansett det samme, at det kommer minst like mye an på om det klaffer mellom to personer, som om de innehar en korrekt liste egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå