Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Neseoperasjon i Sverige eller Danmark. Tips ?

Fiskesnøre

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 20 som lenge har vært ekstremt missfornøyd med nesen min. Grunnen er fordi den har en veldig betydelig merkbar klump på neseryggen, i tillegg til brede nesebor og en skikkelig rund og stor nesetipp. Kort fortalt og uten å overdrive et skikkelig maskulint skaft. Og det sier seg vel selv at en jente gjerne vil ha en feminin nese.

Så nå har jeg endelig bestemt meg for at dette er noe jeg vil gjøre for meg selv for å få et lite selvtillitsboost.

Problemet er nå klinikker og kirurger. Har gjort mye research, og vært til en konsultasjon hos kirurgen som ga best inntrykk i Norge. Jeg har funnet ut at Norge generelt ikke er stedet for meg da mitt inngrep også nok vil innebære en forkortelse av nesetippen (såkalt "deprojecting" på engelsk), og dette er tydeligvis ikke så vanlig å få gjort i Norge. Så jeg føler ikke at det er noen kirurger her med nok erfaring til at jeg vil legge mitt fremtidige utseende i deres hender.

Så siden jeg såvidt har råd til selve operasjonen nå, etter å ha spart og spart, så leter jeg heller rett utenfor grensen for å få valuta for pengene. Men det viser seg å være veldig vanskelig å faktisk finne gode vurderinger fra andre som har operert nesene sine hos de forskjellige kirurgene. Man får bare små kommentarer her og der på diverse forum.

Så, jeg bare prøver her og ser om det er noen her inne som har operert nesene sine i Sverige eller Danmark, og som er fornøyde. Tviler litt, men, anyone? Alternativt om noen har gode erfaringer fra statene, selv om det er noe jeg kan se langt etter å få råd til noen gang. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...