søtastesøte Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vet ikke om dette har noe med selve datamaskinen å gjøre. Men har aldri hatt det samme problemet med andre datamaskiner på samme nettverk. Har nettopp kjøpt ny data. De fleste sider funker fint, og lastes inn greit. Men viss jeg skal inn på facebook f.eks kommer ikke det "tradisjonelle" facebookdesignet, men istedet en helt kvit side med blå og svart skrift loddrett nedover. Med andre ord går det ikke ann å bruke facebook på grunn av dette.Hva kan vere årsaken til dette? Internettet er tipptopp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tøm cachen/midlertidige internettfiler, og/eller prøv andre nettlesere. Si så ifra hvis problemet vedvarer. Lenke til kommentar
søtastesøte Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Det har jeg allerede gjort opp til flere ganger, uten vellykket resultat. Samme problemet med alle nettlesere! :/ Men takk for svar Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er pcen fullstendig oppdatert med windows update? Er java oppdatert? Er adobe flashplayer oppdatert? Lenke til kommentar
shutmyeyes Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 jeg har og samme problemet, er bare noen sider som ikke vises ordentlig. alt er oppdatert, men det hjelper ikke. lastet ned firefox for å se om det skjedde det samme der og, og jada bare dritt. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Oppdater windows, java, adobe osv. Prøv også å slette Cookies på nettleseren dere bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå