vesleengen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 JA det hadde vært noe spesielt 1080p OM Apple skal ha en sjanse mot konkurrentene MÅ de se å hoppe opp i ytelse, men dessverre ser jeg for meg at de kommer bare til å klokke opp CPUen som allerede sitter i 5. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 OM Apple skal ha en sjanse mot konkurrentene MÅ de se å hoppe opp i ytelse, men dessverre ser jeg for meg at de kommer bare til å klokke opp CPUen som allerede sitter i 5. man merker ikke akkurat noe mangel på ytelse i spill sammenlignet med andre telefoner. Og oppløsninga er jo så stor at man ikke ser pikslene. Blir egentlig bare et tall 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Klart det bare er tall. For de fleste av oss har ikke økning i mer kraft mye å si, men for "your average consumer" så er tall alt. Bare ta reklamene til elektrokjedene som eksempel. Hertz, giga, tommer og megapixler vinner salgene. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 programvaren til iphone er jo så optimalisert at du ikke merker at den ikke har wuad-core eller teknisk sett er svakere. Men som du sier så går nok "vanlige" folk etter den butikken som bruker de mest fancy orda i reklamene Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Her er nyhetene: http://www.youtube.com/watch?v=1sIWez9HAbA Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tror folk det blir ios 7? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skulle vel slippes sammen med de nye telefonene ? Blir greit med litt forandring må jeg inrømme, men jeg er spent på battertiden. Flere her inne opplever bedre, eller minst like bra battertid som dagens iOS utgave. Håper definitivt på bedre Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Hadde vært fett om Cook plutselig sa- one more thing... Og dro fram en iPhablet på 5,5" det hadde faen meg redda hele eventen for min del )) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 19.00 starter den som vanlig vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå