albe Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg lurer på om jeg skal bestille bredbånd fra Tiscali til 329,-. Er det noen som vet hva slags modem jeg får med? -Er det brannmur i den? -Er det en switch integrert Albe Lenke til kommentar
albe Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Og samtidig lurte jeg på å investere i litt trådløst nettverk. Men jeg vil ha det billig (og helst bra Vet noen om noen billig bredbånds-ruter basert på 802.11g ennå? Og hva med PCI- og usb- nettverkskort? Ellers fant jeg et tilbud på den litt eldre DLink DI-614+ bredbåndsrouter 22Mbps på multicom til 795,- Noen som vet om dette er et godt produkt?? Den vil i tilfelle parres med to stk DLink 22Mbit Wireless PCI adapter DWL-520+ til 549,- pr stk. Men jeg vil gjerne vite om dette er et dritt-produkt FØR jeg kjøper. Eller om det er dumt å kjøpe 802.11b istedefor 802.11g. Hilsen rådvill ......... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg bestilte fra Tiscali grunnet at de var de eneste som kunne levere der jeg bor med unntak av Telenor med sine nedlastningsgrenser da. Jeg fikk da med 1 Speedtouch modem uten switch/brannmur og ei rekke anna småting for å få ting til å fungere sånn halvveis. (splitter, TP, osv.) Lenke til kommentar
picko Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ikke velg bare Tiscali, bare søk etter Tiscali på forumet og se hva folk har å skrive om de... Jeg har Tiscali, så jeg vet hva jeg snakker om. Bare tull! Velg heller Tele2, støtt de som ikke har bindingstid! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Siden jeg fikk Tiscali ADSL i februar, har jeg hatt totalt ca 40 timer nedetid. Verdt å merke seg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå