OPL Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hatt tastaturet under et år men nå får jeg ikke slått på lyset lenger. Andre som har hatt dette problemet ? Jeg googlet det også da fikk jeg bare opp en forum post et sted om en som hadde lignende problem Endret 15. august 2013 av OPL Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jepp. Mitt backlight døde plutselig. Kontaktet Qpad, de ordnet alt : UPS kom på døra dagen etter, hentet tastaturet, så dumpet nytt ned i posten ila 1 uke. Ingen spørsmål stilt Lenke til kommentar
OPL Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Men jeg kjøpte fra komplett, er det ikke de som må ordne det da ? Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Men jeg kjøpte fra komplett, er det ikke de som må ordne det da ? Samme skjedde med mitt i sin tid: Kontakt dem, så sender de en returseddel som du setter på pakken du returnerer. Deretter sender Komplett et nytt til deg i posten Det du evnt. kan gjøre er å spørre om å få et Corsair K70 istedet jeg bytta til det og angrer ikke et sekund. MK85 var bra, men K70 er imo hakket bedre. Endret 16. august 2013 av KimmiK Lenke til kommentar
OPL Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Samme skjedde med mitt i sin tid: Kontakt dem, så sender de en returseddel som du setter på pakken du returnerer. Deretter sender Komplett et nytt til deg i posten Det du evnt. kan gjøre er å spørre om å få et Corsair K70 istedet jeg bytta til det og angrer ikke et sekund. MK85 var bra, men K70 er imo hakket bedre. Ser ikke ut som de selger qpad mer heller så får se hva de gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå