helene0703 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har ein bil med to knekte fjærer foran som skulle vært bytta. Det e ein Skoda octavia 1,4 2003 modell. Fikk ett pristilbud fra der eg hadde kjøpt den på 3500,-. Veit kje om detta e ein god pris eller kje? Og å masse koster det å ordne litt rust på bremseskivene? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sjekk prisen på fjærer på f.eks mekonomen, mener jeg betalt omtrent 800,- /stk til min A6, så rundt 1000-1500,- kanskje? - Det er litt jobb å bytte de, så du må muligens regne med en time pr side (mulig dette går fortere hvis du har alt spesialverktøy og har gjort det før) Det høres ikke helt galt ut, men mulig du kan spare en tusenlapp hvis du får noen til å ta det privat. Bremseskiver koster fra 250->400 /stk sånn ca, og er superenkelt å bytte foran (stort sett bare å ta av felgene, løsne en skrue og ta de av) men litt mere arbeid bak. Lenke til kommentar
helene0703 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Ok, då får eg sjekke litt! tusen takk for svar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg synes det er en god pris. Men skader ikke å høre med andre. Rust på bremseskiver ville jeg ikke brydd meg om hvis ikke verkstedet påpeker det. Å bytte bremseskriver er en 30 min jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå