gutt16abc Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitter med en Antec HCG 620w strømforsyning. Bildet jeg har lagt ved er fra strømforsyningens manual. Problemet mitt er at de to kontaktene helt til venstre er opptatt, og jeg trenger enda en slik kontakt for at viftestyringen i kabinettet mitt(R4) skal få strøm. Har da en molex-kabel der jeg plugger ene enden i viftestyring-kabelen, mens den andre enden skal i strømforsyningen. Lurer derfor på om det går fint å plugge denne enden, som passer i de to kontaktene til venstre, i kontaktene til skjermkortet? Den røde firkanten er der enden passer i skjermkort-kontakten Litt rotete forklart, men håper dere forstår meg Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Litt vanskelig å forstå ja, men ville vært forsiktig med å plugge noe i strømforsyningen som ikke passer helt. - Det pleier å være noen pinner med kantet åpning og noen med runde så det ikke skal gå. Er det ikke bedre å bruke en splitter for den kontakten du trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå