Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ta kontakt med gutter på byen?

Anbefalte innlegg

Gira på å treffe nye folk. Hovedsakelig gutter da det bare er styr og drama med jenter. Er ikke nødvendigvis gira på tilfeldig sex. blir forferdelig kresen på gutter når jeg er ute og har aldri hatt sex med noen jeg ikke kjenner. Blir aldri med noen hjem uansett fordi det er turnoff å vite at de kommer til å jage meg hjem neste morgen og ikke gi lyd ifra seg mer.. Ser faktisk veldig ned på jenter (og gutter) som blir med folk de ikke kjenner hjem.. Så hvordan ta kontakt med menn og bli "kompis" med dem uten at de tror jeg vil ligge med dem for så å aldri se dem igjen?

Anonymous poster hash: 5712d...56a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tørr påstå (les; det er en påstand) at gutter og jenter ikke er venner uten at gutten vil ned i buksa på jenta.

Hankjønn går på byen for å få seg kjøtt, ergo er dette en dårlig combo.

Møt dem et sted hvor du utøver din hobby.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Som det blir sagt, så ønsker gutter flest kjøtt på pålen. Men det betyr ikke at de ikke ønsker seg venner eller bekjentskap.

Finn deg noen som du syns ser interessante ut, og slå av en prat. Det å slå av en prat betyr ikke at "jeg skal ha sex med deg". Gutter som mener det, er nemlig bare det. Gutter.

Lenke til kommentar

Som det blir sagt, så ønsker gutter flest kjøtt på pålen. Men det betyr ikke at de ikke ønsker seg venner eller bekjentskap.Finn deg noen som du syns ser interessante ut, og slå av en prat. Det å slå av en prat betyr ikke at "jeg skal ha sex med deg". Gutter som mener det, er nemlig bare det. Gutter.

Nå er det vel stort sett bare gutter som mener dette som er å finne på byen på kveldstid, er det ikke? Fredags- og lørdagskveld på byen må være det aller dårligste stedet å finne venner på – i hvert fall på tvers av kjønn.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Å ta kontakt med gutter på byen pleier ikke å være noe problem, det gjelder bare å være sikker på seg selv og kanskje ha litt innabords hvis du synes det er vanskelig når du er edru (men det kan slå ut begge veier hvis du er usjarmerende full). Hvis du vil ha venner, så er ikke det arenaen for det, men kjæreste er det faktisk mulig å finne seg hvis man spiller kortene riktig og treffer på riktig gutt.

Lenke til kommentar

Det da ett bra sted å bli kjent med folk? Mange mennesker som er gira på å snakke. Pluss at hvis man har drukket litt så er praten litt løsere?

Jeg har ikke noen spesielle hobbier så jeg får ikke møtt nye folk der.
Jeg jobber, men på jobb er de fleste noen år eldre enn meg, så det blir liksom ikke noe skikkelig vennskap utover det.

Begynner å være lei av å føle meg "ensom" hele tiden.
Har ett par venner men føler kanskje at jeg vil ha flere. Altså ikke ditche noen av dem for all del. Bare bli kjent med litt flere.

Lenke til kommentar

Det da ett bra sted å bli kjent med folk? Mange mennesker som er gira på å snakke. Pluss at hvis man har drukket litt så er praten litt løsere?

Jeg har ikke noen spesielle hobbier så jeg får ikke møtt nye folk der.

Hei TS. :)

Det er sant som du sier, men da må du møte folk som faktisk er ute etter det samme som deg på byen, altså bare å snakke. Å gå ut idag innebærer jo en hel del ting, og sjekking er dessverre er medfølgende part her.

Har du ingen hobbyer får du finne noen, det er ikke verre enn det. Å gå ut på byen er ikke noe aktivitet.

For å påpeke noe; Har møtt massevis av jenter ute jeg godt kunne tenkt meg å være venner med i ettertid, men det blir bare aldri sånn fordi det er en rar arena å etablere et vennskap på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...