AnonymDiskusjon Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gira på å treffe nye folk. Hovedsakelig gutter da det bare er styr og drama med jenter. Er ikke nødvendigvis gira på tilfeldig sex. blir forferdelig kresen på gutter når jeg er ute og har aldri hatt sex med noen jeg ikke kjenner. Blir aldri med noen hjem uansett fordi det er turnoff å vite at de kommer til å jage meg hjem neste morgen og ikke gi lyd ifra seg mer.. Ser faktisk veldig ned på jenter (og gutter) som blir med folk de ikke kjenner hjem.. Så hvordan ta kontakt med menn og bli "kompis" med dem uten at de tror jeg vil ligge med dem for så å aldri se dem igjen? Anonymous poster hash: 5712d...56a Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 spør om dem vil finne på noe å gjøre senere den uka eller noe ? da skjønner dem at du ikke er ute etter ons og vil ha noe seriøst Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Prat og hygg deg med dem, og når det nærmer seg slutten av samtalen kan du fortelle dem om din tredje fot. Works every time. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg tørr påstå (les; det er en påstand) at gutter og jenter ikke er venner uten at gutten vil ned i buksa på jenta. Hankjønn går på byen for å få seg kjøtt, ergo er dette en dårlig combo. Møt dem et sted hvor du utøver din hobby. 5 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er du ute etter å få deg guttevenner, eller finne gutter du kan bli kjent med for så å ha sex med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Kompiser bare.Fuckfriends osv blir det bare styr med har jeg erfart. Slike opplegg vil jeg ikke rote meg borti mere... Anonymous poster hash: 5712d...56a Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Som det blir sagt, så ønsker gutter flest kjøtt på pålen. Men det betyr ikke at de ikke ønsker seg venner eller bekjentskap. Finn deg noen som du syns ser interessante ut, og slå av en prat. Det å slå av en prat betyr ikke at "jeg skal ha sex med deg". Gutter som mener det, er nemlig bare det. Gutter. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Som det blir sagt, så ønsker gutter flest kjøtt på pålen. Men det betyr ikke at de ikke ønsker seg venner eller bekjentskap.Finn deg noen som du syns ser interessante ut, og slå av en prat. Det å slå av en prat betyr ikke at "jeg skal ha sex med deg". Gutter som mener det, er nemlig bare det. Gutter. Nå er det vel stort sett bare gutter som mener dette som er å finne på byen på kveldstid, er det ikke? Fredags- og lørdagskveld på byen må være det aller dårligste stedet å finne venner på – i hvert fall på tvers av kjønn. 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Absolutt, er man ute etter venner, er hobbyer og lignende langt mer attraktivt å lete hos. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Om du bor i Bergen og trenger en venn, så kan jeg kanskje få plass til deg i timeplanen min, en liten prøvetime. Gammel? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Vis litt kløft eller rompe og si "Im bored.. Greit jeg henger med dere/deg en stund?" Problem fixed! Endret 17. august 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Byen er vel kanskje feil sted, men er heller ikke helt enig med de fleste over, alle menn er ikke helt overkomne av instinkt så lenge de er i nærheten av jenter -_- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Er 22 og tørr påstå jeg ser helt grei ut. Jeg bruker nesten ikke sminke og det kommer ofte menn og snakker med meg osv forde. Men er ganske turnoff når det viser seg at de bare vil ha sex mens jeg vil "utvide kontaktnettet" mitt.. Anonymous poster hash: 5712d...56a Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sorry, men jeg bare må. 4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Du er nok inne på noe her Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jepp, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Å ta kontakt med gutter på byen pleier ikke å være noe problem, det gjelder bare å være sikker på seg selv og kanskje ha litt innabords hvis du synes det er vanskelig når du er edru (men det kan slå ut begge veier hvis du er usjarmerende full). Hvis du vil ha venner, så er ikke det arenaen for det, men kjæreste er det faktisk mulig å finne seg hvis man spiller kortene riktig og treffer på riktig gutt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Det da ett bra sted å bli kjent med folk? Mange mennesker som er gira på å snakke. Pluss at hvis man har drukket litt så er praten litt løsere? Jeg har ikke noen spesielle hobbier så jeg får ikke møtt nye folk der.Jeg jobber, men på jobb er de fleste noen år eldre enn meg, så det blir liksom ikke noe skikkelig vennskap utover det. Begynner å være lei av å føle meg "ensom" hele tiden.Har ett par venner men føler kanskje at jeg vil ha flere. Altså ikke ditche noen av dem for all del. Bare bli kjent med litt flere. Anonymous poster hash: 5712d...56a Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det da ett bra sted å bli kjent med folk? Mange mennesker som er gira på å snakke. Pluss at hvis man har drukket litt så er praten litt løsere? Jeg har ikke noen spesielle hobbier så jeg får ikke møtt nye folk der. Anonymous poster hash: 5712d...56a Hei TS. Det er sant som du sier, men da må du møte folk som faktisk er ute etter det samme som deg på byen, altså bare å snakke. Å gå ut idag innebærer jo en hel del ting, og sjekking er dessverre er medfølgende part her. Har du ingen hobbyer får du finne noen, det er ikke verre enn det. Å gå ut på byen er ikke noe aktivitet. For å påpeke noe; Har møtt massevis av jenter ute jeg godt kunne tenkt meg å være venner med i ettertid, men det blir bare aldri sånn fordi det er en rar arena å etablere et vennskap på. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bare kjør på, de jentevennene jeg har i dag traff jeg på byen. Prøv å finn noen som ser ut som snille gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå