Gavekort Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hei, Jeg har en Aspire One som er en netbook av det gamle slaget. Problemet med denne er at Windows Update får disken til å gå under full last, så den er ubrukelig inntil jeg stenger av tjenesten i Task Manager. Jeg mistenker at det er noe korrupt med Windows Update. Et annet problem som helt sikkert henger sammen er at jeg ikke får installert .NET Framework oppdateringen og får feilmeldingen 66a, som jeg har lest er forårsaket korrupsjon. Dette var et meget vanskelig problem å feilsøke, så har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Da kjører jeg det. Du får tilbakemelding asap. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg sleit med noe ala samme sak på en maskin jeg skrudde ihop forrige uke men det var en annen feilkode hvor ms hadde lagd en ganske omfattende fix som måtte kjøres for å få updaten til å fungere i det hele tatt. Jeg har selvfølgelig glemt hvor jeg fant den men det kan jeg sjekke hvis det skulle bli aktuellt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Det hadde vært flott. Jeg skal prøve å kjøre den kommandoen du ga meg, som i Netbook-verdenen; tar ganske lang tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Operasjonen kunne ikke bli utført. Jeg prøver igjen i sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Nei. Jeg ga opp og reinstallerte heller. Det så ut som det var en del som hadde blitt korrupt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det er gjerne det raskeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå