saladin waits for alice Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hei folkens! Jeg har nylig vært innom Humble Bundle hvor man kan donere penger til veldedighet, hvor man til gjengeld får masse spill til en veldig høy verdi. (Da minimum er 1USD, og 5 USD for å få alle spillene). Mens enkelte har betalt så mye som 1500 USD! Jeg trenger derimot ikke alle spillene, så jeg velger å gi bort de jeg enten har fra før av eller ikke ønsker å teste ut.Det eneste du må gjøre er å velge et tall mellom 1-150, hvis du gjetter riktig kan du velge hvilket spill du ønsker fra listen (tallet 1 og 150 er ikke med i konkurransen!) Noen av disse spillene har Dead Space 1 2x origin keysBurnout Paradise The Ultimate Box (samme som over) +1 ekstra origin keyMedal of Honor (kun origin) 2xThe Sims 3 (kun origin) Det er altså totalt 16 nøkler som skal gis bort, lykke til folkens! Edit: En kamerat av meg var veldig snill og donerte alle sine origins key fra sin humble bundle, så da har vi 6 mer koder å dele ut! Endret 17. august 2013 av amir90 waits for alice 3 Lenke til kommentar
Nux Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) 126 hvor mange ganer kan man gjette? Endret 15. august 2013 av Mrfantastic Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 69 Riktig, gratulerer med BF 3 2 Riktig, send PM til på hvilket spill du vil ha 126 hvor mange ganer kan man gjette? Beklager feil Til nå, bare 1 gang, men hvis ikke nok folk deltar kan jeg tillatte flere forsøk, hver 5-10 post eller noe sånt. Sjekk igjen i morra 63 Du bommet dessverre Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) 1 Endret 15. august 2013 av iFire Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Det er nå lov å gjette minst 1 gang til, så prøv igjen folkens, kun 1 til har fått rett! 1 1 er ikke tillatt, prøv igjen 137 Gratulerer! Send meg en PM på hvilket spill du vil ha, eventuelt platform! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå