r2d290 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Denne tråden vil bli brukt til å lime inn morsomme sitater fra IRC-kanalen vår. For mer info om kanalen, se her Føl dere fri til å bidra med sitater hvis dere finner noe morsomt! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) <Leni> Jeg satt egentlig og søkte på snus på nett men det va kansje ikke denne siden e skulle på <Sulfurix> lol leni <r2d290> Well done! Leni <Leni> kordan sidet er dette egentlig <dysfuncti> Leni, stakkars, er helt lost Endret 15. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Vvffjgfkh> Hva er dette for noe? Gikk in på Internett på telefonen min å nå er jeg her:s Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) <h_> hvordan i alle dager havnet jeg her ? og det mest underlige, hva i alle dager gjør dere her ?! <dysfuncti> h_ vi er en hemmelig internettkult. spørsmålet er hvordan du havnet her? <h_> jeg var på jakt etter usb kjøleskap jeg men hva er hensikten med denne chattesiden ? ettersom den åpenbart ikke har noen form for date preg går jeg ut ifra at dette bare er toppen av særhet ? Endret 15. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 <slik> halo folkens jeg lurer på hva som er best og bruke når du ser en steam med makrell? <hille`> slik, håv! <slik> ingen fiksere her? <Eriksendr> @slik , Dynamitt <Dragen> damp med makrell? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 <kuken> Om du sto på toppen av et fjell på 2459 meter, og traff en ulv av spansk opprinnelse. Ville du da forsøkt å snakke spansk til ulven? Efter forsøk i diverse ulve-leirer i Brussel siste 3 år, har det blitt påvist snakkende evner hos samtlige svenske ulver. Er det da på sin plass å tro det samme om den spanske ulven? Eller ville du heller ønske at det var en and av typen tyssker som sto ved din side på fjellet? En ting er sikke dv8> kuken, nei.. Gud har skapt alle dyrene forskjellige.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Artige.no e best, fuck the rest!!!!* dysfuncti has kicked Halvor from #diskusjon.no (nei) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) <Banksy> Hørte dette sannsynligvis kom til å vare i 3 timer. Men når startet det? <Banksy> Var det 23.30? <Eriksendr> 23:30 <Dragen> er estimat + 9 som er normen <Banksy> Såpass <Banksy> Men hadde ikke TSP (?) skrevet 3? <Dragen> jo, det gjør han hver gang <Dragen> og hver gang tar det 12 timer <Banksy> Haha, daså. Endret 15. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) <fff> må bæsje <fff> må bæsje <fff> bæsjer nesten på meg * Occi has kicked fff from #diskusjon.no (Gå vekk) <Banksy> lol Endret 15. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 (endret) <RockThatC> Når antar du at det er oppe igjen? Vet hvordan det er med oppgraderinger av forum <Banksy> RockThat, har hørt 3 og har hørt 12 <Banksy> Timer, altså <RockThatC> Oi. Jaha <Banksy> Får se <aklla> RockThatC: 3 tror jeg <Refsa> Så det kan ta en stund <Banksy> TSP skrev 3 <Banksy> Men Dragen sier 12 <aklla> om det ikke blir forsinket, så 3 <Emils> Er det halv 2 eller halv 3 som er ETA? <aklla> Dragen har ikke peiling, 3 <dysfuncti> halv 3 er ETA <TSP> kommer når det kommer <dysfuncti> TSP: går ting etter planen? <r_> ikke forstyrr Føreren! <TSP> dysfuncti: oppsto noe som førte til nesten en time ekstra arbeid, men tror ting er under kontroll nå Endret 15. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå