Cuneax Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Stadig flere velger Android-mobiler fremfor Apples iPhone.Android knuser konkurrentene Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Microsoft øker også sin andel sakte men sikkert. Blir nok bedre med Microsoft/Nokia-symbiosen etterhvert. Men det vil ta lang tid så håper begge parter har ressursene og langsiktigheten til å holde ut. 2 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noe sier meg at iOS-kundene venter på nyheter i september. Denslags venting-på-gjerdet kan lett påvirke salgsstatistikker. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noe sier meg at iOS-kundene venter på nyheter i september. Denslags venting-på-gjerdet kan lett påvirke salgsstatistikker. Det er alltid lov å være veldig optimistisk 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noe sier meg at iOS-kundene venter på nyheter i september. Denslags venting-på-gjerdet kan lett påvirke salgsstatistikker. Det påvirker nok helt sikkert, men neppe i den størrelsesordenen at overskriften ikke stemmer lenger. AtW 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Overskriften stemmer når det kommer til antall enheter, men er det snakk om fortjeneste fra OS-et (salg av apper og andre tjenester) og «verdien» av hver enkelt bruker ligger fortsatt iOS et par hakk foran. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Overskriften stemmer når det kommer til antall enheter, men er det snakk om fortjeneste fra OS-et (salg av apper og andre tjenester) og «verdien» av hver enkelt bruker ligger fortsatt iOS et par hakk foran. Det vil den sikkert gjør i overskuelig framtid også, ihvertfall når det ikke finnes noen billige iphones. Men det hjelper ikke så veldig mye på sikt når det selges 6 ganger flere android-enheter. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg